Probleem met App Toon op afstand onder IOS7 | Eneco Community

Probleem met App Toon op afstand onder IOS7

• 19 september 2013
  • 48 reacties
  • 2125 Bekeken

Gisteravond is de nieuwe update iOS7 van Apple voor iPhone en IPad ter beschikking gesteld. 
De App op de IPad 3 werkt nu niet meer. 
Er wordt een gedeelte van het menu getoond zonder dat er beweging in te krijgen is. 
Kennelijk dient er net als andere App's heel snel een update te komen. 

Eneco is is dit bekend?

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

48 Reacties

Reputatie 2
Badge +1
@Brandje

Dit was nog niet bekend. Bedankt voor je bericht, ik heb het doorgestuurd naar de softwareontwikkelaar.
Zelfde probleem met de IPAD.
Op de iphone 4S werkt het als vanouds.
Hoi Joep,

Bedankt voor de actie!
Er zullen nog wel snel meer meldingen komen. 
Hopelijk voeren jullie snel een update door voor de iPad. 
Typisch Apple, die trekken zich van niemand wat aan. Zij bepalen de koers en jij mag er hard achteraan fietsen.
Tal van Apps hebben problemen. Kreeg ook een melding van YellowBrick.
Dat is ook de reden dat ik bij Apple altijd met het installeren van een nieuw iOS wacht tot het stof grotendeels is opgetrokken.
Dat snap ik niet. 
Mijn iPhone draait op IOS 6.1 en yellowbrick doet het prima. 
Jij hebt nog geen iOS 7 dus dan is er toch niets aan de hand?
Dit is wat ik kreeg
http://www.yellowbrick.nl/verwachte-bugs-na-release-ios-7/
Helemaal duidelijk. 
Bedankt voor de info!
Ook ik update nog niet maar dat heeft een andere reden: jailbreak!
En gezien IOS 7 op onze iPad niet zo heel veel nieuws brengt, missen we verlopig nog niet. 
Hier ook IOS7 geinstalleerd op IPAD3 en toon op afstand werkt niet meer, alles lijkt buiten beeld te staan
Badge
Hier ios7 op Iphone5, zit nu op mijn werk en kan Toon gewoon bedienen, werkt prima.
Reputatie 6
Badge +1
Hier hetzelfde, maar dan met de ipad2
Hoi Ronie,

Dat zal best ja, maar we hebben het hier over IOS7 op de IPad....
Reputatie 6
Badge +1
Maar ik denk Ton dat hij daar wel een punt heeft. normaal staat er bij de ipad een rondje van 1of2x waardoor een iphone app op de ipad gezet kon worden. Dat mis ik nu ook.

du hij kan wel hoed geschikt zijn voor de iphone, maar niet meer voor de ipad, omdat ios7 hem nu anders vergroot dan voorheen.
Op de iPad is los van dat er nu een "freeze" is, niets gwijzigd onder IOS7.
Ook het rondje rechtsonder met de de 1 of de 2 erin is er ook nog en werkt gewoon.
Dus ook als ik de vergroting op 1 zet, blijft de "freeze"
Maar de applicatie bevriest gewoon en doet niets, helaas...........
Zoals ik in mijn openeningbericht meldde staat dus de iPhone hier buiten, die doet het gewoon.
Apple heeft een update uitgebracht 7.01
Misschien verhelpt dat de problemen.
http://computertotaal.nl/apple/apple-lanceert-ios7.01-61790
Reputatie 6
Badge +1
Bij mij geen update melding. Hij geeft aan dat ios7 up to date is
Apple heeft een update uitgebracht 7.01
Misschien verhelpt dat de problemen.
http://computertotaal.nl/apple/apple-lanceert-ios7.01-61790

Hoi Toon Econoom,
Ik denk dat je je vergist.
Lees dit maar na, die zijn door de bank enorm goed geïnformeerd:

http://www.iphoneclub.nl/287635/ios-7-0-1-beschikbaar-voor-iphone-5s-en-iphone-5c/

Deze update is alleen voor diegenen die een nieuwe iPhone 5C of S kopen.
Reputatie 6
Badge +1
even wat anders. ik heb nu ook met de nieuwe ios7 safari gekeken naar toonopafstand.eneco.nl. Ook dit beeld laat her en der wat gegevens wegvallen. Dus ook naar die pagina moet even gekeken worden. Dit is alleen als je het scherm horizontaal houd en niet verticaal. Dan komt de app via het web wel goed over.

note: het lijkt dat ios zijn pagina in safarie aanpast aan de grote van het scherm, waardoor de verhoudingen uit elkaar worden getrokken en je genoemde problemen krijgt.
Je bedoelt uiteraard de iPad?
Ik heb met Safari even Toon op afstand geladen en ingelogd op de iPad3.
In staand en landscape zie ik geen verschil; er valt niets weg.
Alleen in landscape wordt de balk van je verbruik iets in elkaar gedrongen; staand vind ik deze weergave het mooist.
Kijk jij misschien via Chrome?
@Brandje
Ik heb ook alleen maar vermeld wat ik voorbij zag komen. Computer!Totaal meldt het uitbrengen van een update 7.01 om een aantal problemen op te lossen en dat "vooral" de nieuwe iPhones problemen hebben.
Twee dagen na de lancering van iOS 7 is de eerste update iOS 7.0.1 te downloaden. Apple brengt vandaag iOS 7.01 uit om een aantal missers in het afgelopen woensdag uitgebrachte besturingssysteem te fixen. Vooral de nog uit te brengen iPhone 5S zou problemen met iOS 7 hebben.

Tot nu toe zijn er door Apple niet eerder verschillende versies van één iOS uitgebracht voor verschillende types apparatuur.
Op de Apple site zelf heb ik (nog) niets kunnen vinden over de update.
De tijd zal het leren. Ik heb geen iPhone (maar een Samsung Galaxy S4), maar wel een iPad. Ik wacht nog even met updaten. :D
Oké dat is duidelijk; ik weet uiteraard dat je quotte, maar daarom heb ik iPhoneclub even aangehaald ivm met hun bijna altijd juiste en betere info.

Overigens is er geen enkele reden om je iPad niet te updaten; er zijn geen enkele rare bijkomstigheden gemeld; en vind je de App Toon op de iPad erg belangrijk, tja dan zou ik inderdaad even wachten.

Ik moet zeggen de lay-out ziet er erg gelikt uit.
Reputatie 6
Badge +1
Hier foto,s van wat ik zie op mijn ipad2. De tweede foto is van wat ik zie bij openen app en de 1e foto is wat ik zie via de website. Dan valt bij mij toch echt de letters onder het huisje, stroom en gas logo weg. Ik kan het niet mooier maken
Ik snap het, maar dan is het dus een iPad2 probleem
Want mijn iPad3 IOS7 geeft ook de tekst onder het huisje perfect weer!
Reputatie 6
Badge +1
Dat zou mogelijk zijn, maar ik heb er nu last van sinds update ios7
Dat komt ongetwijfeld door dat de iPad 2 scherm een lagere resolutie heeft en de iPad 3 een hogere, nl een retina-scherm. 
IOS7 gaat anders om met de resolutie, vandaar dat veel ikoontjes en App's ook ge-updated moeten worden. 
Hopelijk zal Eneco dan ook snel een update indienen, want ook oudere apparaten moeten met het nieuwe IOS7 aan boord ook goed weergegeven kunnen worden. 

Omgekeerd heeft Apple in ieder geval geregeld dat je nu ook oudere App's kan downloaden voor het geval dat je niet eens het nieuwste IOS kan downloaden. 
Na de nieuwe  upgrade van de IPad  werkt toon niet meer  .
we zien maar een klein stukje van toon .datum 20-09-2013