Pakket bespaarshop beschadigd | Eneco Community

Pakket bespaarshop beschadigd

Reputatie 5
Badge +6
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 523 reacties
Vandaag pakketje van de Bespaarshop ontvangen.

Het lijkt erop dat men de doos heeft laten vallen (beschadiging aan de doos), ook een beetje aan de binnen doos.

Nu rammelt een HUE lamp, en de 2e rammelt niet.
Echter doen ze het allebei.

Kan het zijn dat er toch iets stuk is, en heb je gewoon garantie?
Of moet ik echt wachten tot de lamp niet meer brand?

Mvgr,

Juan

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

7 Reacties

Ik zou bij een moderator dan toch maar een retourformulier aanvragen en het gehele pakket retourneren en een nieuw pakket bestellen.
Je weet nooit wat de vervolg problemen zijn.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Juan,

Oh zonde dat de doos is beschadigd en mogelijk de producten ook. Wel fijn dat de lampen het doen. Als je twijfelt aan die ene lamp die het wel doet, maar rammelt, dan kun je het beste contact opnemen op 058-2849615 om dit verder te bespreken.
Eigenlijk vreemd; vroeger adviseerde ik altijd bel dat nummer en toen kwam er een nieuwe regel, van welke moderator weet ik niet meer, maar dat er bij Eneco een retourformulier moest worden aangevraagd.......
Reputatie 5
Badge +6
Ik zal eens bellen maandag...

P.S. het zou fijn zijn, dat niet zomaar mijn post aangepast word (foto's weg) of het tenminste even melden.
Reputatie 4
Badge +4
@Juan,

Goed dat je maandag telefonisch contact opneemt. Wij hebben geen foto's verwijderd. Misschien is er iets misgegaan bij het plaatsen.
Reputatie 5
Badge +6
Ook de titel is aangepast, en niet door mijzelf.

Vreemd...

Ik hoop trouwens dat ik alleen een vervanging voor de rammelende lamp kan krijgen, want alles terugsturen vind ik zonde (was niet alleen HUE lampen)
Reputatie 7
Badge +6
@Juan,

De titel heb ik wel aangepast, maar in je reactie was geen foto te vinden.
Succes verder! Het komt vast goed.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen