P1 kabel waarschijnlijk verkeerd | Eneco Community
beantwoord

P1 kabel waarschijnlijk verkeerd

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

33 Reacties

Reputatie 7
Badge +9
Erg vervelende kwestie begint het te worden.. Alles lijk vertraging op te lopen, alles lijk besteld te worden. Hiermee wil ik Danielle niet te kort doen hoor, dat is een schat van en meid.. Of andere Eneco medewerkers..

Heb je al eens een telefoonkabel geprobeerd? Ik ken de regels, niet geswitched, etc etc.
Maar toch het proberen waard. Straks pak die het wel, en heb je wel mooi je verbuik inzichtelijk.
Je zou vast nog wel ergens een telefoonkabel hebben, anders pak je die even van de huistelefoon om te testen! 😃
Ik heb drie verschillende kabels geprobeerd. Ken helaas niemand met zo'n tang om het zelf te doen en ben niet van plan te gaan kopen. Ik snap gewoon nog steeds niet waarom dat de monteur het niet in 1 keer goed heeft gedaan. Die wilde zsm de klus afronden en weg was ie.

Erg vervelende kwestie begint het te worden.. Alles lijk vertraging op te lopen, alles lijk besteld te worden. Hiermee wil ik Danielle niet te kort doen hoor, dat is een schat van en meid.. Of andere Eneco medewerkers..

Heb je al eens een telefoonkabel geprobeerd? Ik ken de regels, niet geswitched, etc etc.
Maar toch het proberen waard. Straks pak die het wel, en heb je wel mooi je verbuik inzichtelijk.
Je zou vast nog wel ergens een telefoonkabel hebben, anders pak je die even van de huistelefoon om te testen! :D
Reputatie 4
Badge +4
@Vurnen,

Het is inderdaad erg vervelend dat je al zo'n tijd wacht. De vertraging in de verzending is helaas langer dan we hadden verwacht, onze excuses hiervoor. Ik verwacht dat je de kabel eind deze week in huis hebt. Zodra de kabel is verzonden, ontvang je per e-mail de track & trace gegevens.
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb drie verschillende kabels geprobeerd. Ken helaas niemand met zo'n tang om het zelf te doen en ben niet van plan te gaan kopen. Ik snap gewoon nog steeds niet waarom dat de monteur het niet in 1 keer goed heeft gedaan. Die wilde zsm de klus afronden en weg was ie.

Zoals Danielle je laatst ookal had aangegeven, de monteur gebruikt de P1 Kabel in de doos van Toon, dat daar toevallig een verkeerde kabel in zat, kan de monteur niks aan doen.
Danielle heeft gezorgd dat er een nieuwe jou kant op komt, daar is het wachten nu op..
Je bent niet de enige, ik wacht ookal bijna 2 weken op een reapeter, anders verlies mij meteradapter steeds zijn verbinding.. Het bestellen duurt nu eenmaal wat langer dan dat gebruikelijke is. Je dient een e-mail te krijgen met track and trace van DHL als deze verzonden is.

Edit:

Eva was net iets sneller dan ik.. Sorry voor de dubbele post.
@evavdz dank voor je bericht. Vind de hele gang van zaken een beetje jammer. Eneco heeft mij benaderd voor de Toon. Ben al jaren klant. Dan verwacht ik een betere service. De monteur zag ook dat het niet werkte en deed niet eens zijn best om dit door te geven aan eneco. Hij gaf de schuld aan de meter. En daar moesten ik uiteindelijk zelf een monteur van stedin moeten laten komen. En hier zelf uitzoeken wat het probleem zou kunnen zijn. Per slot van rekening betaal ik dus gewoon abonnementskosten. Begrijp me niet verkeerd, ik weet dat jullie hier persoonlijk niks aan kunnen doen, maar verwacht wel enige compensatie hiervoor.
Reputatie 7
Badge +6
@Vurnen,

Ja zeker jammer dat het allemaal zo is gegaan. Ook ik had het graag anders gezien, want het kon allemaal een stuk beter en klantvriendelijker geregeld worden.
Binnenkort ontvang je een aardigheidje!
Hallo allemaal, nieuwe kabel is binnen en hij doet het! Eindelijk. Dank voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +9
@Vurnen:

Goed te lezen dat de P1-Kabel binnen is.. Het heeft al met al toch nog 1 maand geduurd voordat deze binnen was. Ik hou me hart vast wat betreft mij reapter voor de meteradapter. 18-04-2017 is de eerste besteld, die is nogsteeds niet binnen.. Inmiddels is er een tweede besteld, in de hoop dat deze wel aankomt..