beantwoord

p1 kabel ontbreekt


Na plaatsing van de slimme meter. Zoek ik het kabeltje om toon te kunnen koppelen. Ik heb dit niet meer . Dus waar te bedtellen ?
icon

Beste antwoord door TinaC 4 december 2018, 11:16

@Fambikjardt

Welkom op het Toon Forum!!! De P1 kabel is inderdaad nodig voor het doorgeven van de verbruiken. Kan je je klantnummer aan je profiel toevoegen? Dan bestel ik deze voor je.

Kan je een seintje geven als je je klantnummer hebt toegevoegd?

Alvast bedankt.

Tina

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 5
Badge
@Fambikjardt

Welkom op het Toon Forum!!! De P1 kabel is inderdaad nodig voor het doorgeven van de verbruiken. Kan je je klantnummer aan je profiel toevoegen? Dan bestel ik deze voor je.

Kan je een seintje geven als je je klantnummer hebt toegevoegd?

Alvast bedankt.

Tina
Mijn klant nummer is. klantnummer verwijderd door moderator.
Tthnx Ton
Reputatie 7
Badge +6
@Fambikjardt

Dank voor het klantnummer. Ik heb deze verwijderd uit je bericht omdat dit persoonlijke informatie is. Uiteraard heb ik wel eerst de p1 kabel voor je aangevraagd:$ Deze ontvang je uiterlijk binnen 10 werkdagen, in de regel gaat dit sneller.

Groet,

Folkert

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen