P1 Kabel ontbreekt | Eneco Community
beantwoord

P1 Kabel ontbreekt

  • 12 juli 2017
  • 4 reacties
  • 668 Bekeken

  • Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
ik ben recent (weer) overstapt naar eneco, en nu is het zo dat in het voorjaar van dit jaar er bij mij slimme meters zijn geïnstalleerd. nu is het zo dat ik dit wilde verbinden met mijn toon, alleen het originele kabeltje heb ik niet meer. hoe kom ik aan zo'n kabeltje is de vraag.
icon

Beste antwoord door Danielle 12 juli 2017, 15:31

@Wilco,

Leuk dat je weer klant wordt bij ons en leuk ej hier te zien op de Toon Community! Neem je ook weer het Toonabonnement? Dan regel ik graag de P1 kabel voor je. Als je al een klantnummer hebt kun je die aan je profiel toevoegen, zodat ik je verder kan helpen!
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 6
Badge +3
Een standaard RJ11 telefoonkabeltje van de bouwmarkt werkt prima.
Oke, bedankt. ga het meteen proberen
ik ben recent (weer) overstapt naar eneco, en nu is het zo dat in het voorjaar van dit jaar er bij mij slimme meters zijn geïnstalleerd. nu is het zo dat ik dit wilde verbinden met mijn toon, alleen het originele kabeltje heb ik niet meer. hoe kom ik aan zo'n kabeltje is de vraag.

Hoi Wilco,

Ik hoop voor je dat het lukt.
Let er wel op dat het een 4 aderig kabeltje moet zijn, waarbij de aders niet geswitcht mogen zijn.
Een standaard plat telefoonkabeltje heeft soms maar 2 aders en dat gaat op de P1 poort niet werken.
Reputatie 7
Badge +6
@Wilco,

Leuk dat je weer klant wordt bij ons en leuk ej hier te zien op de Toon Community! Neem je ook weer het Toonabonnement? Dan regel ik graag de P1 kabel voor je. Als je al een klantnummer hebt kun je die aan je profiel toevoegen, zodat ik je verder kan helpen!

Reageer