P1-kabel ivm Slimme Meter | Eneco Community
beantwoord

P1-kabel ivm Slimme Meter

• 4 juli 2019
  • 6 reacties
  • 342 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4
  • Kind aan huis (level 12)
  • 102 reacties
Eind juli komt dan eindelijk een slimme meter bij ons in huis. Ik zie het alleen maar als voordeel. Die afwijkingen tussen de meters en Toon zijn dan - hopelijk - verleden tijd.

Echter... dan moet ik wel een P1-kabel hebben en laat ik dat doosje waar de Toon in heeft gezeten na 4 jaar niet meer terug kunnen vinden. Ik kan wel een smoesje op gaan hangen, maar weet eerlijk gezegd gewoon niet waar het doosje is. Contract loopt af, eind van het jaar... hint.

Voor zover ik kan zien hebben wij een compatible adapter met PN eindigend op 0201, maar wel met firmware 37.

Kan men ons bij Eneco helpen aan een P1-kabel?

En voor de wijsneuzen: Ja, ik weet het dat ik ze zelf kan maken, maar dan zou ik mijn vraag hier niet stellen 🙂
icon

Beste antwoord door Folkert 4 juli 2019, 16:14

@EenF

Ik heb de p1 kabel voor je besteld. Zodra deze onderweg is, krijg je van ons een e-mail. Dit duurt uiterlijk twee weken, maar gaat in de regel een stuk sneller.

Groet,

Folkert
Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@EenF

Ik heb de p1 kabel voor je besteld. Zodra deze onderweg is, krijg je van ons een e-mail. Dit duurt uiterlijk twee weken, maar gaat in de regel een stuk sneller.

Groet,

Folkert
Reputatie 3
Badge +4
Dank je wel @Folkert!
We wachten af...
Reputatie 3
Badge +4
Zodra deze onderweg is, krijg je van ons een e-mail. Dit duurt uiterlijk twee weken, maar gaat in de regel een stuk sneller.

Kabel is inmiddels al binnen.
Geen mail, maar wel DHL :)

Dank je wel!
Reputatie 6
Badge +1
@EenF

Graag gedaan en bedankt voor het melden. Geen mail? Ook niet in de spambox toevallig? Het is wel de bedoeling dat er een bevestiging per mail komt namelijk. Fijne zondag !!!!

Groeten, Tina
Reputatie 3
Badge +4
@TinaC

Nee, ik heb uiteraard voor mijn melding de spambox, te weten 'ongewenste mail' gecontroleerd.
Er is geen bevestigingsmail ontvangen op het bij jullie bekende e-mailadres van ons.

Fijne zondag!
Reputatie 7
Badge +2
Goedemorgen @EenF

Goed dat je ook de spambox hebt gecheckt wat betreft de mail. We houden ons onze ogen/oren open naar meer van deze meldingen. Ik ga er nu van uit dat er in de correspondentie iets is mis gegaan. Mijn excuses voor het ongemak, maar veel plezier met Toon zodra de slimme meters zijn geplaatst en de afwijking is verdwenen😁.

Groet. Urgel

Reageer