vraag

Oude Hue Bridge blijft in Toon staan.

Toon eerste bericht

63 Reacties

Reputatie 2
Ok Toon is up en alles werkt. Inclusief de Hue verlichting. Een blij mens op dit moment.

Heb software update gedaan, maar ik zie de toonstore nergens? Moet ik daar nog specifiek iets voor doen?

Groetjes
Kijk dat zijn tenminste goede berichten.
Meen toonstore is er niet op de reguliere Eneco Toons.
Je kan je melden bij het hoofdstuk Toon®️ en updates dan wordt de nieuwste versie voor je klaar gezet.

Deze dus:

https://forum.eneco.nl/software-en-hardware-updates-166/is-mijn-toon-up-to-date-18075

Veel plezier met je Toon®️ 👍😎😄
Reputatie 7
Badge +7
Had je de Toonstore wel op je vorige Toon dan?
Tja die vraag borrelde ook bij mij op! Dus mijn eerdere conclusie dat hij een geroote Toon had gekocht, klopt vrijwel zeker Ricardo.
Reputatie 2
Maar ik heb nu een abonnement afgesloten, dus zou ik toch logischerwijs toegang tot de Toon store moeten hebben?
Dat abo geeft toestemming tot extra uitbreidingen op Toon®️, zoals bv de App Toon®️ op afstand, die kan je gewoon downloaden bij de Apple store of Google store afhankelijk van je smartphone. Zie ook de lijst die ik je eerder doorgaf inzake de uitbreidingen.
Verder zit je verbonden nu met het Service Center en die stellen de update automatisch en op verzoek ter beschikking. Vandaar mijn verwijzing naar die link om het te bespoedigen.
Je ziet dan bij menu/instellingen/software een update knop verschijnen.
Reputatie 7
Badge +7
Frl wrote:

Maar ik heb nu een abonnement afgesloten, dus zou ik toch logischerwijs toegang tot de Toon store moeten hebben?

Helaas is dit geen antwoord op mijn vraag..

mAiden wrote:

Had je de Toonstore wel op je vorige Toon dan?

Hoi Ricardo,
Kijk even bij het update deel.
Hij had "vermoedelijk" inderdaad een geroote Toon en heeft z'n geld terug gehad.
Hij denkt dat wij hier ook een toonstore hebben...............
Reputatie 2
Brandje wrote:

Hoi Ricardo,
Hij had "vermoedelijk" inderdaad een geroote Toon en heeft z'n geld terug gehad.

Ik denk dat daar de verwarring ligt.

Dit had ik nog geschreven:
Ok wat ik bedoel is dat er op de oude (wss geroote toon) bovenin een winkelwagentje was afgebeeld. Als ik daar op klikte, dan kon ik diverse appjes downloaden bv:

Verkeersinfo, afvalkalender, Sonos, enz.

Ik heb dus een abonnement en ben er vanuit gegaan dat deze functie dus zichtbaar zou zijn😉
Die “gekraakte Toon®️” mogelijkheden biedt Eneco niet.
Eneco ondersteunt alleen onaangetaste Toons
vandaar dat ik je eerder een lijstje gaf met mogelijkheden als je een abo neemt. Heb je dat doorgelezen? Ik vermoed namelijk niet.
Reputatie 2
Brandje wrote:

Die “gekraakte Toon®️” mogelijkheden biedt Eneco niet.
Eneco ondersteunt alleen onaangetaste Toons
vandaar dat ik je eerder een lijstje gaf met mogelijkheden als je een abo neemt. Heb je dat doorgelezen? Ik vermoed namelijk niet.

Ja heb hem wel doorgelezen hoor, alleen was bij mij verwarring ontstaan en dacht dat ik met een standaard toon met betaald abonnement, over dezelfde mogelijkheden zou beschikken.

Is nu helemaal duidelijk en ik dank een ieder die het geduld heeft gehad om mij hier doorheen te loodsen👍🏻
Graag gedaan en fijn te lezen dat je de hulp waardeert. 👏😀
Nu genieten van je mooie nieuwe Toon®️
Voor straks fijn weekend.
Reputatie 7
Badge +7
Frl wrote:

Brandje wrote:

Hoi Ricardo,

Ik denk dat daar de verwarring ligt.

Dit had ik nog geschreven:
Ok wat ik bedoel is dat er op de oude (wss geroote toon) bovenin een winkelwagentje was afgebeeld. Als ik daar op klikte, dan kon ik diverse appjes downloaden bv:

Verkeersinfo, afvalkalender, Sonos, enz.

Ik heb dus een abonnement en ben er vanuit gegaan dat deze functie dus zichtbaar zou zijn😉

Daarom zei ik ookal, als je Toon dat soort functies heeft, is het wel een voordeel. Aangezien je gewoon door die activatiemenu heen kan. Zonder activatiecode.
Mocht je hulp nodig hebben, kan het zelfs via teamviewer 🙂

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen