Opentherm atag a244ec | Eneco Community

Opentherm atag a244ec

• 23 december 2012
  • 30 reacties
  • 6373 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

30 Reacties

Ik zie Toon als een aardig speeltje niet meer dan dat. Heb mezelf al meer geërgerd dan dat ik er plezier aan gehad heb. Wat heb je aan een apparaat wat "soms werkt" In ieder geval zal je huis er niet meer waard door worden. Succes met de verkoop en bedenk het eerste verlies is het beste verlies.
Hoi Carla,

De optie meenemen naar het volgend huis is er zeker; Toon is tenslotte je eigendom.
Maar je opperde slechte technische kennis, dus ik dacht die laat Toon hangen.....
Wat de kosten zijn bij hangen laten en op het nieuwe adres een nieuwe Toon nemen weet ik ook niet.
Misschien even vooraf dat kortsluiten met Eneco?

Jammer van de rest schuld; geen NHG dus? Niet overal trekt de markt aan, maar er zijn zat plekken waar dat wel is!

Eigenlijk doe je best veel met Toon. Wie weet heb je op je nieuwe adres een CV met een betere koppeling met Toon en kan je dan nog meer besparen onder OT.

Maar dit soort zaken zijn allemaal relatief; afwikkeling van je scheiding/woning zijn op dit moment belangrijker zaken; ze kunnen je dagelijks functioneren behoorlijk negatief beïnvloeden.

Suc6 de komende tijd!
Hoi Carla,

De optie meenemen naar het volgend huis is er zeker; Toon is tenslotte je eigendom.
Maar je opperde slechte technische kennis, dus ik dacht die laat Toon hangen.....
Wat de kosten zijn bij hangen laten en op het nieuwe adres een nieuwe Toon nemen weet ik ook niet.
Misschien even vooraf dat kortsluiten met Eneco?

Jammer van de rest schuld; geen NHG dus? Niet overal trekt de markt aan, maar er zijn zat plekken waar dat wel is!

Eigenlijk doe je best veel met Toon. Wie weet heb je op je nieuwe adres een CV met een betere koppeling met Toon en kan je dan nog meer besparen onder OT.

Maar dit soort zaken zijn allemaal relatief; afwikkeling van je scheiding/woning zijn op dit moment belangrijker zaken; ze kunnen je dagelijks functioneren behoorlijk negatief beïnvloeden.

Suc6 de komende tijd!

Wel bij het Topic blijven hoor Brandje !!
Reputatie 1
Badge
@brandje
Wel NHG, maar........lang verhaal 😉
@brandje
Wel NHG, maar........lang verhaal ;-)

Hoi Carla,

Oké niet doen dus!
Leuk even met je door gepraat te hebben.
Prettige dag verder en nogmaals Suc6!!