vraag

Onjuist week verbruik bij tegel Stroom vergelijk

Badge +2
  • Komt hier vaker (level 8)
  • 30 reacties
Volgens Toon tegel Vergelijk had ik in de week van 12 t/m 18 november een stroomverbruik van 369kWh. Dat is wel heel erg veel, dat klopt echt niet. Als ik vervolgens het verbruik van de losse dagen van die week bij elkaar optel dan kom ik uit op 63kWh, dat is een heel verschil

Hoe komt dat?

De externe toegang staat aan

P.S. De Toon app laat dit verschil niet zien, daar is mijn weekverbruik 62,9kWh, helemaal in lijn met de overige weken.

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@roko

Achter de schermen zie ik ook een normaal verbruik in de periode die jij aangeeft. Is het mogelijk om een foto te plaatsen van het verbruik van 369 kWh? Dan kaart ik dit aan bij de softwarebeheerders.
Badge +2
Zie bijgevoegde foto
Reputatie 7
Badge +6
@roko

Dank voor de foto! Ik ga er verder mee voor je, zodra ik iets verneem, laat ik het aan je weten.
Badge +2
Dank @Folkert
Badge +2
Hoi @Folkert,
Heb je hier al wat over vernomen van QB?
@roko

Voor nu loopt het onderzoek nog. Zodra er meer bekend is zullen we zo snel mogelijk van ons laten horen.

Groet, Urgel
Ik ervaar hetzelfde probleem, veel te hoge kWh's per week bij de vergelijk optie (de dagen gesommeerd kom ik op een ander aantal kWh's uit). De vergelijk optie van gas en stroom per dag kloppen echter wel. Eveneens als het week totaal van de grafiek.
Reputatie 6
Badge
@Kaazzrules

Zoals door Urgel aangegeven is dit in behandeling. Bedankt voor het melden.

Groeten Chantal
@ChantalS, deze doet die het weer! Kunnen de voorgaande weken ook nog worden aangepast zodat het maand en jaar overzicht een goed beeld weergeven? Of zijn jullie daar nog mee bezig?
Badge +2
Week overzicht van stroom gaat nu wel goed, helaas is die van gas (19 nov - 25 nov) leeg, terwijl de daarop volgende week al wel gevuld is.
Het wordt op deze manier steeds on-overzichtelijker, je hebt hier gewoon niets aan. Het voelt aan als houtje-touwtje werk, alsof iemand handmatig dingen zit in te kloppen en af en toe wat vergeet of verkeerd intikt. Samen met het regelmatig missen van de dag vergelijkingen komt het heel erg onbetrouwbaar over.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen