Onderhoud Toon 13.00 23-01-2017 | Eneco Community

Onderhoud Toon 13.00 23-01-2017

Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Vanaf 13.00 wordt de database opnieuw gestart waardoor Toon de verbinding verliest met het servicecenter en hierdoor kan het zijn dat de apps tijdelijk niet werken, dit duurt ongeveer 10 minuten.

Update
Om 14.30 wordt de database nogmaals herstart waardoor het mogelijk is dat de apps wederom zo'n 10 minuten niet te gebruiken zijn.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Folkert wrote:

@Allen

Vanaf 13.00 wordt de server opnieuw gestart waardoor Toon de verbinding verliest met het servicecenter en hierdoor kan het zijn dat de apps tijdelijk niet werken, dit duurt ongeveer 10 minuten.

Bedankt Folkert!
Reputatie 7
Badge +8
Thanks Folkert!!

Net Toon op Afstand even getest, hij werkt hier gewoon..
Hier idem dito.
Alles oké
Reputatie 7
Badge +6
@Allen 

Helaas zijn we genoodzaakt om de database nogmaals te herstarten.
Datum: 23-01-2017
Tijd: 14:30
Duur +/- 10 minuten 
Oké we wachten af Folkert!
Inmiddels 16:10 uur in Nederland en de App op afstand werkt prima!
Reputatie 3
Badge +3
Brandje wrote:

Inmiddels 16:10 uur in Nederland en de App op afstand werkt prima!

Ton. Wij zitten als testers toch op een ander servicecenter?. En hebben geen last van wijziging van die database?
Reputatie 7
Badge +8
Werkt alsnog uitstekend! 🆒
@Arno01

Dat is nog maar de vraag na de migratie, die we net gehad hebben.
Zelfs als we nog op een afgescheiden deel zitten, zou er bij een nieuwe opstart ons deel ook geraakt kunnen worden. Behalve uiteraard als Quby echt een totaal afgescheiden/aparte server gebruikt, zou het ons zeker niet raken, maar die kennis heb ik niet.
Ik heb op het aangegeven tijdstip geen test kunnen doen.

Over de migratie wilde ik al eerder vragen stellen om verduidelijking. Helaas ligt ons platform nog even op z'n gat.
En Hayad zelf wil ik daar niet mee lastig vallen. Daar is het niet urgent genoeg voor.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen