Nog steeds storing beide Toon apps | Eneco Community
beantwoord

Nog steeds storing beide Toon apps

• 17 november 2017
  • 92 reacties
  • 1679 Bekeken

Toon eerste bericht

92 Reacties

Nog steeds problemen. En het heeft in het verleden zo goed gewerkt. Horen we nog iets van Eneco vandaag?
Reputatie 3
@ Fr.Black11018,

De storing rondom de Toon-app op de tablet is opgelost! Ik adviseer je om de app te verwijderen en de opnieuw te downloaden.

Groet, Sabrina
Ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Werk nog niet. Blijft nog steeds bevroren.
Dan is het tijd om je modem even 30 sec stroomloos te maken.
Ook dat heeft niet geholpen!!!!
Dan is het nu tijd om de App te verwijderen en daarna je smartphone een harde reset te geven.
Dus dat de smartphone schoon opstart.
Daarna de App weer installeren.
Nieuwe App voor de iPad beschikbaar in de App store. Deze geïnstalleerd en opnieuw ingelogd.
Probleem verholpen!
Ik geef het op.
Nieuwe App voor de iPad beschikbaar in de App store. Deze geïnstalleerd en opnieuw ingelogd.
Probleem verholpen!

Precies, zo hoort het te gaan.
Veel plezier weer met je App.
kan al lange tijd de app niet gebruiken op iPhone.
IOS 7.1.2
verwijderen en opnieuw downloaden ( ook met steeds andere ID-namen ) werkt niet.
steeds blijft certificaat ongeldig.
wat nu?
Reputatie 7
Badge +6
@vanrosmalen

Kun je eens controleren welke versie van de app je draait via Menu > en dan kun je onderaan de i selecteren.
hallo,
Ik kan niet inloggen en dus ook niet kijken welke versie.
In app-store kan ik zien dat het versie 2.7 is.
Reputatie 7
Badge +6
@vanrosmalen

Is het mogelijk om je iOS te updaten naar 8.0? De Toon app werkt alleen vanaf deze versie.
Hoi,

Dank je. Nee dat kan niet ivm gebruik iPhone 4. Die is niet meer te updaten naar IOS 8 Ik begrijp hieruit dat ik geen gebruik meer kan maken van Toon op afstand ( met de iPhone ) zolang ik gebruik blijf maken van de huidige iPhone?
Belachelijk. Ben dus bijna verplicht om een nieuw telefoon aan te schaffen voor Toon op afstand te gebruiken? Niet dus!
Misschien moet ik Toon er maar uit gooien en overstappen naar andere leverancier ?
Geen beste reclame van Eneco.
Heb nog andere iPhones in het gezin, die nu nog wel werken, maar voor de toekomst is dat dus niet zeker. Eneco kan zomaar beslissen weer een update te doen, die dan weer niet op mijn telefoons/ tablets werken. Misschien iets voor tv-programma's zoals Radar ?
Reputatie 7
Badge +5
@vanrosmalen

Hoe graag we het ook willen, we kunnen de Toon app op dit moment niet universeel aanbieden voor alle software versies.

Groet, Denise
@vanrosmalen

Hoe graag we het ook willen, we kunnen de Toon app op dit moment niet universeel aanbieden voor alle software versies.

Groet, Denise

Niet kunnen, niet kunnen.???
Niet klantvriendelijk, dat kan wel...
iOS 8 is zo oud nog niet... Dus ik begrijp het probleem niet.
Dit inderdaad heel jammer en vervelend,
Dit had ik niet verwacht van zo'n organisatie als Eneco.
Ga me ernstig beraden of een ander systeem niet beter is dan. Andere leverancier misschien?

Reageer