Nieuwe iOS Toon App (ontwikkelaar Quby) | Eneco Community
vraag

Nieuwe iOS Toon App (ontwikkelaar Quby)

• 18 januari 2018
  • 4 reacties
  • 291 Bekeken

Ik kreeg afgelopen week een mailtje dat er een nieuwe Toon App was met verspillingschecker.
Hartstikke leuk echter kan ik na het installeren (v2.101) op mijn iPhone 8 (laatste versie van iOS) niet inloggen. Gebruikersnaam en wachtwoord werken prima op de eneco website en in de oude Toon App (ontwikkelaar Eneco).

Iemand een idee wat er mis kan zijn?

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

4 Reacties

Wat debuggen van de app verteld mij dat sterke wachtwoorden niet mogen/kunnen in de nieuwe Toon App.

Wachtwoorden als bijv: 7eEN35\?kt,c%;)RAeD}
Bevatten te veel vreemde tekens en betekend dus achteruitgang voor de app, want de oude slikte dit wel net zoals de eneco website.
Ook geprobeerd eerst het WW te plaatsen en daarna pas de gebruikersnaam?
Ja, hoewel dat in eerste instantie niet kan. Ik denk trouwens dat het mogelijk de api is waartegen de app babbelt, want ik heb ook met andere apparatuur (Amazon Alexa) moeite met een zelfde sterk wachtwoord.
Reputatie 7
Badge +6
@A. Hofman,

Goed dat je het aankaart. Je hebt dit topic ook gestart op de Toon Community en ik heb inmiddels een reactie gegeven. Om die reden sluit ik het topic. Vragen omtrent Toon kun je daar voortaan stellen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen