Nieuw Toon abonnement, maar geen slimme Toon functies | Eneco Community
beantwoord

Nieuw Toon abonnement, maar geen slimme Toon functies

• 12 september 2019
  • 5 reacties
  • 128 Bekeken

Reputatie 1
  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 4 reacties
Beste mensen, Ik heb een 2de hands toon aangeschaft met een abbo voor Toon. Energie komt van Eneco. Volgens de bevestigingsmail van een Toonabbo, krijg ik binnen een aantal dagen een activatiecode voor een fabrieksreset. Ik heb nu geen slimme functies zoals weer beschikbaar in het menu. Toon geeft aan dat hij wel verbonden is met het servicecenter en wifi is ok.
Kan ik nu alvast een activatiecode ontvangen, of moet ik echt een paar dagen wachten?
Vriendelijke groet!
icon

Beste antwoord door Folkert 12 september 2019, 13:53

@NouwNow

Welkom op de community! Ik heb jouw gevonden🖐😉 Wanneer je je displaycode stuurt via pb, dan kijk ik of deze ontkoppeld is, en kan ik ook voor je kijken naar de activatiecode,

Groet,

Folkert
Bekijk origineel

5 Reacties

Sterker nog, ik denk dat je 2e hands Toon®️ eerst ontkoppeld moet worden van de vorige eigenaar.
Een moderator kan dat hier op het forum voor je regelen.
Pas dan kan je Toon®️ een fabrieksherstel geven en dan pas zal Toon®️ om die nieuwe activatiecode vragen.
Reputatie 1
Ok dankje! Ik heb de displaycode hier. Vindt de moderator mij hier, of moet ik opzoek naar hem/haar?
Nee hoor, je hoeft niet op zoek.
De nu dienstdoende moderator van het forum zal ongetwijfeld straks je topic lezen en contact met je leggen.
Komt goed.
Reputatie 7
Badge +6
@NouwNow

Welkom op de community! Ik heb jouw gevonden🖐😉 Wanneer je je displaycode stuurt via pb, dan kijk ik of deze ontkoppeld is, en kan ik ook voor je kijken naar de activatiecode,

Groet,

Folkert
Reputatie 1
Hartelijk dank Folkert, alles werkt! 🙂

Reageer