Na update nog regelmatig streepje bij actueel gasverbruik.. | Eneco Community

Na update nog regelmatig streepje bij actueel gasverbruik..

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

31 Reacties

Reputatie 1
Badge
Screenshot zegt alles, dit is overigens via tooonopafstandeneco.nl. Een 20 seconden later kwam er 0 in beeld. Ik kon even niet zien wat Toon zelf aangaf.

http://db.tt/8FeA3rBH
Staat voor je stroom verbruik je TOON instelling wel goed? Je kunt namelijk het aantal pulsen per kwh opgeven. Wat het moet zijn staat op je meterkast. De mijne staat op 1000 imp/kwh en kun je onder instellingen instellen.

Zeker als je eens een keer een reset hebt gegeven naar fabrieksinstellingen, dan kan deze niet goed staan.

Groeten,

Arjan
Screenshot zegt alles, dit is overigens via tooonopafstandeneco.nl. Een 20 seconden later kwam er 0 in beeld. Ik kon even niet zien wat Toon zelf aangaf.

Dat gebeurt bij mij precies zo!

Maar wat is er mis mee dat die waarde ongeveer 21 seconden op 0 staat??
Via de server wordt de waarde bij je Toon thuis opgehaald toch........en dat kost kennelijk wat tijd.......
Reputatie 1
Badge
Via de server wordt de waarde bij je Toon thuis opgehaald toch........ 

Dit is de waarde die Toon ook aangeeft (een streepje --- dus) ...Het is dus niet de App of de website zag ik net.
En als Toon de waarde voor Gas 0 is; dan geeft de App aan -

Is dat dus het probleem???
Reputatie 3
Badge
Toen de app nog niet bruikbaar was speelde de problemen op toon zelf. Daar gaat het in 1e instantie om. Dat toon en de app nog niet altijd synchroon lopen is een 2e maar stoor ik me nog niet aan.

Dat streepje was voor de 1e update nog niet. Eneco bevestig of ontend het probleem nog steeds niet. of heb ik het mis?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen