Na update geen verbinding meer met Service Center | Eneco Community
beantwoord

Na update geen verbinding meer met Service Center

  • 30 maart 2019
  • 4 reacties
  • 194 Bekeken

Na de update naar versie 5.2.11 krijg ik de fout melding dat er geen verbinding meer is met het Service Center. Heb diverse keren een herstel van de Toon uitgevoerd en mijn router gereset maar dit heeft het probleem niet opgelost.
icon

Beste antwoord door Brandje 30 maart 2019, 10:25

Dat het een zachte was vermoedde ik al.
Een harde reset lost dit probleem vrijwel altijd op.

Fijn dat het gelukt is!👍👍
Bekijk origineel

4 Reacties

Was die reset op Toon een harde reset?
Reputatie 5
Badge
@T.H. van Leest

Het is vreemd dat Toon na de update geen verbinding heeft met het service center. Ik lees dat je zelf het een en ander hebt uitgevoerd. Complimenten 😊. Wil je het volgende uitvoeren en laten weten of hiermee de storing is verholpen?

  • Haal de modem van het stroom af.
  • Klik voorzichtig de Toon van de muurplaat af.
  • Wacht minimaal 5 minuten en stop daarna de stekker van de modem weer in het stopcontact.
  • Wacht totdat de modem weer geheel opgestart en online is.
  • Klik voorzichtig de Toon weer op de muurplaat.
  • Wacht totdat de Toon geheel is opgestart en selecteer + verbind daarna weer met de Wifi.
Groet, Emel
De reset was een zachte reset. Heb net een harde reset uitgevoerd. Dat werkte niet.
Toen nog maar eens een herstel en nu werkt het wel weer goed. Bedankt voor jullie hulp.
Dat het een zachte was vermoedde ik al.
Een harde reset lost dit probleem vrijwel altijd op.

Fijn dat het gelukt is!👍👍

Reageer