beantwoord

Moderator HELP monteur staat zo voor de deur

Reputatie 5
Badge +1
Met moderator Glenn heb ik een afspraak voor het leveren van een nieuwe Toon2. De monteur komt zo. Die blijkt van de afspraak voor een nieuwe niets te weten. Mij PB waarin ik dat met Glenn afsprak is verdwenen. Wel staat er een bericht in die voor een andere ENECO klant bedoeld is.
Hoe lossen we dit op ? Graag snel bericht, anders komt die monteur voor Jan Doedel.

Een PB naar Glenn sturen lukt ook niet meer.

Monteur belde net. Hij komt om 15:00 uur.
Moet ik hem afzeggen?
icon

Beste antwoord door Folkert 5 december 2018, 14:15

@Raydelft

Monteur wordt nu gebeld door mijn collega's van het installatiebedrijf met het verzoek de Toon 2 te plaatsen bij je.

Bekijk origineel

16 Reacties

Hoi Raymond,

Ik zou ‘m niet afzeggen.
Die monteur kan toch gewoon naar Eneco bellen en jouw afspraak even controleren?
Hij zal ongetwijfeld nog wel een Toon2 in z'n wagen hebben.
Reputatie 7
Badge +8
Iets wat dus veelvoudig mis gaat, omdat er niets op de werk bon van de monteur word geplaatst. Voordat je het weet zit nogsteeds met een Toon1
Reputatie 5
Badge +1
Heb het 020 nummer gebeld waar de afspraken voor storingen worden gemaakt en die weten van niets.
Heb ook ENECO gebeld, en die weten ook van niets.
Niemand weet of @Glenn te vinden om mijn verhaal te checken, terwijl er toch meer mensen van moeten weten.
Typisch zo’n paarse krokodil verhaal.
En dat terwijl de “werkbon” al jaren een digitale mini PC is.
Maar ik denk dat een belletje verhelderend werkt, want afspraak is tenslotte afspraak💪🏽
Wellicht dat de monteur nog andere “ingangen” /telefoonnrs heeft.
Reputatie 7
Badge +8
Als goed is, is @Glenn hier ook aanwezig. Anders misschien dat @Folkert wat kan inzien of regelen?
Reputatie 5
Badge +1
Dank voor de respons. Vraag: Hebben jullie btw de inhoud van je PB nog na de migratie?
Ik heb nu alleen nog maar een bericht aan iemand anders erin van 3 jaar geleden en toen was ik hier nog geen lid.
Reputatie 7
Badge +6
@RayDelft

Kun je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Deze zijn helaas niet meegekomen met de migratie. Dan bel ik er meteen achteraan voor je.
RayDelft wrote:

Dank voor de respons. Vraag: Hebben jullie btw de inhoud van je PB nog na de migratie?
Ik heb nu alleen nog maar een bericht aan iemand anders erin van 3 jaar geleden en toen was ik hier nog geen lid.

Hoi Raymond,
Ik heb even vlug gekeken, maar ik denk dat ik alles nog heb.
Had jij wellicht verschillende e-mailadressen?
Hoe dan ook Folkert zit er nu bovenop dus dat komt wel goed👌💪
Alleen even je profiel bijwerken.😀
Reputatie 7
Badge +6
@RayDelft

Ik heb je klantnummer gevonden, ik ga er meteen mee aan de slag.
Reputatie 5
Badge +1
@Folkert en anderen DANK DANK DANK!
Reputatie 7
Badge +6
@Raydelft

Monteur wordt nu gebeld door mijn collega's van het installatiebedrijf met het verzoek de Toon 2 te plaatsen bij je.
Reputatie 5
Badge +1
@ Folkert en anderen.
Inmiddels ben ik ook gebeld door een vriendelijke medewerkster van ENECO die me het goede nieuws ook bevestigde.

En nu even in koeienletters!

IK VIND HET GEWELDIG HOE IK DOOR JULLIE GEHOLPEN BEN !!!
Begrijpelijk Raymond!👏
Kijk!
Keurig en op tijd opgelost!😀
Reputatie 5
Badge +1
Ik kreeg net een fotootje van het thuisfront opgestuued. Hij hangt!
Alles is geregeld. Ook mn app doet het weer.
Reputatie 5
@RayDelft

Ik heb de avonddienst vandaag, maar kreeg al het één en ander mee 😉
Blij te horen dat @Folkert en mijn andere collega's je hebben kunnen helpen zodat jij kan genieten van je nieuwe Toon!

Groet,
Glenn
Reputatie 5
Badge +1
@Glenn
dank jullie voor de snelle hulp. Alles loopt als een zonnetje.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen