Mijn netwerk niet meer te vinden op Toon | Eneco Community
beantwoord

Mijn netwerk niet meer te vinden op Toon

• 6 maart 2017
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Hoi, Toon ziet mn router niet meer, reset router helpt niet. Heb Fabrieksinstellingen gereset maar dat helpt ook niet. Nu moet Toon opnieuw ingesteld worden maar ik loop nu vast bij stap2 , koppel Toon aan draadloos netwerk. Kan nu ook Toon niet bedienen door kachel hoger of lager te zetten. Heeft iemand tips ? Kan ik stap2 omzeilen?. Bvd
icon

Beste antwoord door Danielle 7 maart 2017, 12:43

@M. van den Berg, Bruijn,

Vreemd dat jouw netwerk niet meer zichtbaar was op Toon. Zonde ook dat een fabrieksherstel niet de oplossing was. Nu ben je alle gegevens kwijt en helaas is het nog niet opgelost.
Je kunt wel de temperatuur aanpassen ook al heb je geen internet of activatiecode ingevoerd. Is toevallig jouw netwerknaam aangepast? Kun je het netwerk opnieuw instellen op jouw smartphone om te zien of dat wel goed gaat?
Een optie is om een hotspot op jouw smartphone te maken waar Toon dan mee verbonden kan worden, zodat je in ieder geval verder komt. Daarnaast moeten we dan even kijken waarom jouw netwerk niet gevonden wordt. Maar je kunt het e.e.a. even testen en ons late nweten hoe het er dan voor staat, dan helpen we je verder!
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +6
@M. van den Berg, Bruijn,

Vreemd dat jouw netwerk niet meer zichtbaar was op Toon. Zonde ook dat een fabrieksherstel niet de oplossing was. Nu ben je alle gegevens kwijt en helaas is het nog niet opgelost.
Je kunt wel de temperatuur aanpassen ook al heb je geen internet of activatiecode ingevoerd. Is toevallig jouw netwerknaam aangepast? Kun je het netwerk opnieuw instellen op jouw smartphone om te zien of dat wel goed gaat?
Een optie is om een hotspot op jouw smartphone te maken waar Toon dan mee verbonden kan worden, zodat je in ieder geval verder komt. Daarnaast moeten we dan even kijken waarom jouw netwerk niet gevonden wordt. Maar je kunt het e.e.a. even testen en ons late nweten hoe het er dan voor staat, dan helpen we je verder!