Meterstand in Toon | Eneco Community

Meterstand in Toon

• 1 september 2014
  • 58 reacties
  • 2494 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

58 Reacties

Ton, ik ga dit serieus in overweging nemen maar heb eigenlijk tijd tot pakweg 30 september?:?

Ja kijk je kan uiteraard op elk moment een fabrieksreset uitvoeren, maar ik zou het prettig vinden als ik toch opnieuw moet beginnen om hele maanden op te bouwen.
En nu kan je het zelfs per kwartaal meteen opnieuw opbouwen.
Je kan natuurlijk ook nu gewoon de actie uitvoeren, dan heb je straks ervaring!
De activatiecode heb je in je bezit dus...............

Wat let je, je hebt nu toch een waardeloze historie, toch...................
Reputatie 4
Badge

Gaat weer een weekend overheen vrees ik.

Dat zal je ook wel overleven denk ik. Soms moet je dingen gewoon doen 🙂
Badge +5
De historie is niet bruikbaar, het zijn meer de grote lijnen. Wat zou noodzakelijk zijn voor de slimme stekkers? Eerst verwijderen? Is ook zoiets wat ik me afvraag.
Reputatie 6
Badge +1
Ik geloof dat de weergave van de slimme stekker, niets met de hystorie te maken heeft.( sorry..bijna niets)
De lijn van de slimme stekker komt in de history zichtbaar, maar het beinvloed niet elkaar.

Ik zou, voor de zekerheid eerst de slimme stekker verwijderen. Zo weet je ook zeker dat de slimme meter schoon is van junk. Echter als je een fabrieksreset uitvoert is hij er ook uit en zul je hem opnieuw moeten aanmelden.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Het is sinds update 2.7 niet meer nodig om de activatiecode in te voeren na een fabrieksherstel. Dit ligt anders als je Toon aan een ander adres gekoppeld moet worden. ook voor de thermostaat functies is het sinds 2.7 niet meer nodig om een code in te voeren.

@Yobotje

Aan de negatieve stand kunnen de softwarebeheerders helaas niets veranderen, we raden daarom aan om een fabrieksherstel uit te voeren.
Reputatie 4
Badge
@Allen

Het is sinds update 2.7 niet meer nodig om de activatiecode in te voeren na een fabrieksherstel. Dit ligt anders als je Toon aan een ander adres gekoppeld moet worden. ook voor de thermostaat functies is het sinds 2.7 niet meer nodig om een code in te voeren.

Kijk dat is nog eens handig om te weten. En ook een stukje makkelijker.
Badge +5
@Allen

@Yobotje

Aan de negatieve stand kunnen de softwarebeheerders helaas niets veranderen, we raden daarom aan om een fabrieksherstel uit te voeren.

Hallo Folkert, ik heb gisterenochtend een fabrieksherstel doorgevoerd en alles is inmiddels perfect in orde.

Zie https://forum.eneco.nl/algemene-vragen-opmerkingen-over-toon-110/fabrieksherstel-toon-waar-let-op-7573/index1.html#post64776
Reputatie 7
Badge +6
@Yobotje

Goed om the horen, en mooi topic, bedankt daarvoor!