Meldingen Toon door middel van email / telefoonnummer | Eneco Community
vraag

Meldingen Toon door middel van email / telefoonnummer

  • 26 juni 2017
  • 5 reacties
  • 206 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
  • Energiekeling (level 11)
  • 22 reacties
Ik heb al een tijdje mijn toon alleen heb ik nog nooit een email/sms ontvangen met meldingen van mijn toon heb de instellingen nog eens nagekeken maar alles staat goed ingesteld zo ver ik kan zien. Iemand ervaring hiermee?

5 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Krijg je alleen meldingen van je brandmelders op volgens mij.

Moet je wel aanzetten in het menu.
Reputatie 6
Badge +7
Krijg je alleen inderdaad als de brandmelders afgaan.

Waar dacht je meldingen over te krijgen dan?
Reputatie 1
Badge +1
Updates die door zijn gepushed of andere belangrijke factoren zoals ketel module niet zichtbaar enzo.
Reputatie 4
Badge +3
Update die klaar staat zal wel handig zijn.
Updates die door zijn gepushed of andere belangrijke factoren zoals ketel module niet zichtbaar enzo.

Geschatte jaarverbruiken worden na een jaarnota altijd automatisch gepushed.
Nu zijn die nog niet zichtbaar, maar dat komt weer terug.
Tussendoor pushjes daarvoor kan je alleen zelf aanvragen op bv dit forum en hè krijgt hier een terugmelding als het gedaan is.

Voor meldingen over de ketelmidule zijn nu storingscodes ontwikkeld.
Afwikkeling en handelingen moeten dan via Toon.

Voor een melding dat er een update klaar staat zijn reeds lang eerder verzoeken gedaan. Hopelijk komt het er ooit van.
Hoe meer er om gevraagd wordt hoe beter!

Reageer