Meetmodule te ver van Toon kwaliteit van de verbinding te laag | Eneco Community
beantwoord

Meetmodule te ver van Toon kwaliteit van de verbinding te laag

• 17 september 2019
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

Reputatie 1
  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 4 reacties
Beste mensen,
Als ik de ramen en deuren tussen de meetmodule en de Toon (9 meter verder) sluit dan loopt de kwaliteit van de verbinding terug naar 0 sterren. Er worden dan geen sensoren via de P1 meer gevonden en er komt een storing in de Toon. Als ik ze open laat is de verbinding net 10% en werkt het wel.

Ik heb de Toon en meetmodule meerdere keren gereset waardoor het een poosje net lukt. Maar ik denk dat de afstand net te groot is. Kan hier wat aan gedaan worden?
De meetmodule heeft sw versie 0.25/0.13 en produktnummer 6599-1500-0201
icon

Beste antwoord door Folkert 17 september 2019, 12:06

@NouwNow

Dank voor het aanzetten! De verbinding tussen je Toon en je meetmodule is inderdaad niet om over naar huis te schrijven. Ik heb een repeater voor je besteld. Deze heb je binnen in maximaal 10 werkdagen. Meestal gaat dit sneller!
Wanneer je nog vragen hebt zie ik deze graag verschijnen.

Groet,

Folkert
Bekijk origineel

4 Reacties

Tijd voor een repeater, denk ik.

Je zit kennelijk net op een randgebied.
Eneco verstrekt ze meestal gratis na onderzoek op afstand, dus zet via menu/support je klantentoegang even op Aan.
Reputatie 1
Dankjewel, klantentoegang heb ik aangezet.
Reputatie 7
Badge +6
@NouwNow

Dank voor het aanzetten! De verbinding tussen je Toon en je meetmodule is inderdaad niet om over naar huis te schrijven. Ik heb een repeater voor je besteld. Deze heb je binnen in maximaal 10 werkdagen. Meestal gaat dit sneller!
Wanneer je nog vragen hebt zie ik deze graag verschijnen.

Groet,

Folkert
Reputatie 1
Top, dankjewel Folkert!

Reageer