Meetmodule en p1 kabel | Eneco Community
vraag

Meetmodule en p1 kabel

  • 29 september 2018
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

6 weken geleden heb ik via de website een nieuwe meetmodule (vanwege slimme meters) en een p1 kabel aangevraagd. Na 2 weken niets ontvangen te hebben nog maar een keer aangevraagd. Weer na 2 weken telefonisch contact gezicht en daar werd aangeven dat ze binnen 2 weken werden opgestuurd. Nu weer ruim 2 weken verder en nog steeds niets ontvangen. Nog geen eens een mail van ons gesprek. Dit vind ik een slechte zaak en niet de service die op de website wordt beloofd.
Graag zou ik weer snel gebruik willen maken van alle functies van TOON.

P.S. Wat ik ook niet goed vind is dat ik aan de telefoon meld dat ik 2 keer via de website iets aangevraagd heb, maar dat er vervolgens niets mee gedaan wordt.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2
@Jacoheinen

Welkom op de Toon community.

Wat vervelend dat je al zo lang aan het wachten bent op de producten die je bij ons hebt besteld. Jammer genoeg hadden we een probleem met een aantal bestellingen over de afgelopen weken. Wel kan ik je vermelden dat de oplossing is gevonden en dat de producten, binnen de aankomende 2 weken, alsnog worden geleverd. Helaas met een flinke vertraging :-(

Groet, Urgel

Reageer