Klantonvriendelijk product | Eneco Community

Klantonvriendelijk product

• 24 oktober 2012
  • 1 reactie
  • 341 Bekeken

Toon. Kan alleen gebruikt worden als de monteur deze a 75,00 stekkerklaar kan aansluiten.  Maw  sensoren op de meters plakken en stekker erin. Er is niet over nagedacht dat niet elke situatie ideaal is. Soms liggen de meters een aantal meters uit elkaar en ook zijn niet alle cv ketels hetzelfde. Is het nou echt niet mogelijk dat de draadjes tussen de metersensoren en de adapter iets langer gemaakt kunnen worden. Of dat er een andere sensor beschikbaar is. Sorry hoor, maar Eneco wil het vooral zichzelf erg makkelijk maken en snel geld verdienen. Terwijl ze met een aantal kleine voorzieningen een veel groter klantbereik zouden kunnen hebben. En dan heb ik het nog niet eens over de ( veel te hoge ) prijs  Echt een gemiste kans.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

1 Reactie

Reputatie 3
Badge
Beste Toeter,

Welkom op het forum. Ik ga toch even reageren op je berichtje. Wat bedoel je met 75.00? Bedoel je €75 ? Wanneer je toon direct besteld had bij het uitrollen van toon maakt het niet uit of deze wel of niet leverbaar is. Je zou volgend eneco dan toon zonder instalatiekosten krijgen.

De toekomst is slimme meters en daarvoor is toon geschikt. Verder maakt eneco het mogelijk om ook via de ouderwetse maniet toon beschikbaar te maken en in mijn ogen een extra service. aangezien het minder betrouwbaar is dan via de P1 aansluiting vind ik het nogal wat dat eneco ervoor kiest. In de gemiddelde meterkast zit er minder dan de afstand die eneco nodig heeft dus geeft het geen problemen.

Voor de enkeling waar het wel zo is blijft het vervelend maar eneco niet aan te rekenen. maar dat is mijn mening. dus ondanks dat ik bovenstaande niet 100% kan bevestigen zal het klantbereik niet nog veel groter worden.

Hoge prijs? is jou mening. de live updates moeten hun geld nog waar maken maar de toon zelf. is zeker 120 euro waard.

Heb je al nagedacht over een alternatief? zoals een wattcher?