Ketel slaat niet aan | Eneco Community
beantwoord

Ketel slaat niet aan

• 8 december 2017
  • 10 reacties
  • 377 Bekeken

Met Toon slaat de ketel niet meer aan , monteur van feenstra erbij gehad , ouwe thermostaat ertussen en ja hoor het wordt weer warm , nou moet er dus een monteur van eneco langskomen , voor wie zijn die kosten eigenlijk , voor mij ?? dan sloop ik toon gelijk van de muur is toch al veel ellende met toon , binnen een jaar al defect !!!
icon

Beste antwoord door H. Van Der Sluis 13 december 2017, 19:11

Bedankt Eneco snel opgelost alles werkt weer , ketel module defect volgens de monteur , prima service , dat mag ook gezegd worden , bedankt !!!
Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 6
Badge +7
Wie had Toon aangesloten ? Een eneco monteur ?

Het zal helpen om te zeggen welke ketel je hebt en type en hoe die aangesloten was/is ...
Monteur in opdracht van Eneco
ketel type remeha tzerra
Reputatie 1
Badge
Hier verleden jaar hetzelfde probleem gehad. Bleek dat de ketel adapter kapot was. Nieuwe adaptor door Eneco monteur geplaatst en het werkte weer en alles zonder kosten.
Reputatie 7
Badge +5
Dag @H van der Sluis,

Goed dat je het meldt. We kijken graag met je mee en hebben ook de mogelijkheid om (wanneer nodig) kosteloos een monteur te sturen. Hiervoor dient Toon alleen wel aangesloten te zijn. Ik vermoed dat dat momenteel niet het geval is?

Groet, Denise
Klopt er zit een andere thermostaat aan de muur , alles is los gekoppeld ,anders heb ik geen verwarming , dus als er donderdag een monteur langs kan komen mag hij checken waarom toon niet werkt !!

met vriendelijk groet

H van der sluis
Reputatie 7
Badge +6
@H. van der Sluis,

We gaan ons best doen. Kun je wel je klantnummer toevoegen aan je profiel en mij een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan zoek ik al je gegevens erbij en ga ik ermee verder.
Alvast bedankt!
Klantnummer

(klantnummer veriwjderd door moderator)

Alstublieft
Reputatie 7
Badge +6
@H van der Sluis

Ik zorg ervoor dat er contact opgenomen wordt met je, zodat er een monteur langs kan komen.
Bedankt Eneco snel opgelost alles werkt weer , ketel module defect volgens de monteur , prima service , dat mag ook gezegd worden , bedankt !!!
Kijk ook weer opgelost en zo hoort het!
Leuk om hier ook eens een positief bericht te lezen. ??

Reageer