Kan niet inloggen in de Toon app overstap terug naar Eneco | Eneco Community
vraag

Kan niet inloggen in de Toon app overstap terug naar Eneco

• 16 februari 2019
  • 13 reacties
  • 122 Bekeken

• Heeft er veel zin in (level 7)
  • 7 reacties
Ik kreeg de afgelopen dagen een melding dat ik niet meer kon inloggen in de toon app.
ik denk dat dat iets te maken had met de overstap naar Eneco (vanaf een andere leverancier). Ik heb Toon al 3 jaar (ong) en hij heeft het altijd gedaan. Ik ben opnieuw ingelogd op mijneneco met mijn nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord die zijn aangemaakt ivm het nieuwe contract. Inloggen op mijneneco lukt wel maar ik kan met deze gegevens niet inloggen in de toon app. Toon zelf werkt wel. Heel irritant. Kan iemand mij vertellen wat er mis is?

13 Reacties

Is het de App op Toon®️ op Tablet of Toon®️ op Afstand op de smartphone?
Het is de app op mijn smartphone
Het is de app op mijn smartphone
En ook op de tablet trouwens, want die zijn geconnect met elkaar (ik heb Apple)
Oké, heb je wel een abonnement afgesloten voor extra uitbreidingen op Toon®️?
Anders zal de hybride App niet werken.

De App Toon®️ op tablet werkt sinds 12 februari niet meer. Eneco is daar mee gestopt.

Ik neem aan van wel, de toon app werkt al 3 jaar gewoon op mijn smartphone.

De App Toon®️ op tablet werkt sinds 12 februari niet meer. Eneco is daar mee gestopt.

Maar begrijp ik hieruit dat je toon dus helemaal niet meer kunt bedienen via een app??
Dus je hebt toen je niet meer bij Eneco zat, apart het abonnement voor €4,50 per maand doorbetaald?

Als je een betaald abo hebt kan je alleen de hybride App Toon®️ op afstand nog gebruiken.
Dus je hebt toen je niet meer bij Eneco zat, apart het abonnement voor €4,50 per maand doorbetaald?
Ja klopt

Als je een betaald abo hebt kan je alleen de hybride App Toon®️ op afstand nog gebruiken.

En hoe kom ik aan die hybride app?
Gewoon downloaden in de Apple of Google store.

Gewoon downloaden in de Apple of Google store.
Jaa dat heb ik wel, alleen kan ik dus niet inloggen in deze app. Dan staat er het volgende

Dan is het verder wachten op een moderator die e.e.a. na kan lopen wat het probleem is.
Reputatie 6
Badge +2
Beste @KELS

Welkom op het forum! Ik heb zojuist gekeken naar je klantgegevens via het klantnummer in je profiel. Er staat op het nieuwe klantnummer geen abonnement. Dat is de reden waarom je niet kan inloggen met de nieuwe inloggegevens van Mijn Eneco. Het contract staat waarschijnlijk onder een ander klantnummer en naam.

De persoon waar het contract de eerste keer op stond kan bellen met ons. Het telefoonnummer is 088- 895 5959.

Groeten Chantal

Reageer