Is het wéér zover?! | Eneco Community

Is het wéér zover?!

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

69 Reacties

Hoi DJK,

Druk eens op de programma's schakelaar op de App op Uit en daarna weer op Aan.
Badge
Werkt helaas ook niet.
Ook op de gastegel klikken en daarna terug gaan werkt niet.
Ik weet er geen raad meer mee.
Werkt helaas ook niet.
Ook op de gastegel klikken en daarna terug gaan werkt niet.
Ik weet er geen raad meer mee.

He dat is jammer, bij mij werkt dat wel.
Ik heb overigens bij Quby een melding er van gemaakt.
Die terugmelding van het vlammetje vanuit Toon daar zit dus kennelijk een hik-up in.
Maar dat kan uiteraard ook op het SC zitten, want die zit daar uiteraard tussen.
Overigens werkt de App bij mij verder zonder enkel probleem.

P.s. net de temperatuur 0,5 verhoogd en exact op het zelfde moment als op Toon verschijnt de grote vlam op de App.
Na 5 minuten de temperatuur weer terug gezet en weer gelijktijdig nu het kleinen vlammetje.
Misschien toch dus een hik-up op het SC?
Het heeft hier ook 3 weken goed gewerkt, nu weer niks, geen toon zon, helemaal leeg weer de app
zoals gewoonlijk zal het probleem weer bij de klant liggen.:(
Het heeft hier ook 3 weken goed gewerkt, nu weer niks, geen toon zon, helemaal leeg weer de app

Iets te vroeg dit bericht, gaat het na 3 uur vanzelf weer doen zonder een reset te doen

Logisch heeft niets met de klant thuis te maken...............
Daarom is resetten ook niet nodig...........

Iets te vroeg dit bericht, gaat het na 3 uur vanzelf weer doen zonder een reset te doen

???????????
Helaas is de Toon weer niet bereikbaar en is de ketel niet uit te schakelen. De Toon werkt vrolijk zijn programma af maar ben ik langer afwezig en zou ik graag de ketel lager zetten.
Net contact gehad met Toon support en zij weten nog niet wanneer het dit opgelost zal zijn. Wel hebben ze aangegeven om Quby te bellen omdat dit bedrijf de software heeft geschreven. Helaas willen zij de eindgebruiker niet eens te woord staan wat betekent dat je als Toon gebruiker bent aangewezen op de instabiliteit van een systeem waar alsmaar meer gebruikers bijkomen.
Helaas... Toon zit wéér in de lappenmand. Chronisch kwaaltje, zo blijkt.

Nog geen inhoudelijke reactie van Eneco gezien overigens. Raar! En nogal amateuristisch.

Krijg sterk 't idee dat ze dit "project" niet aankunnen.

???????????

Te hard gejuicht, het is alweer over met de app
Badge
Ook hier weer niets
tot op heden werkt vergelijk stroom en gas met gisteren nog niet.

@folkter kom er eens in en verklaar ons toch wat er toch loos is.:?
Leg mij eens uit hoe dit kan, de app geeft wel de stroom aan en de zonnepanelen maar niet het gasverbruik en de instelling om de kachel hoger en lager te zetten.
Reputatie 3
Badge
Helaas is de Toon weer niet bereikbaar en is de ketel niet uit te schakelen. De Toon werkt vrolijk zijn programma af maar ben ik langer afwezig en zou ik graag de ketel lager zetten.
Net contact gehad met Toon support en zij weten nog niet wanneer het dit opgelost zal zijn. Wel hebben ze aangegeven om Quby te bellen omdat dit bedrijf de software heeft geschreven. Helaas willen zij de eindgebruiker niet eens te woord staan wat betekent dat je als Toon gebruiker bent aangewezen op de instabiliteit van een systeem waar alsmaar meer gebruikers bijkomen.

Misschien wordt het tijd om Quby eens via de sociale media (Facebook, Twitter) aan de schandpaal te nagelen. Wellicht dat er dan eens serieus werk gemaakt wordt om de problemen eindelijk eens op te lossen. Zolang ze de boel in Nederland niet eens op orde kunnen krijgen moeten ze hun plannen om internationaal te gaan nog maar even in de ijskast zetten.

Misschien wordt het tijd om Quby eens via de sociale media (Facebook, Twitter) aan de schandpaal te nagelen. Wellicht dat er dan eens serieus werk gemaakt wordt om de problemen eindelijk eens op te lossen. Zolang ze de boel in Nederland niet eens op orde kunnen krijgen moeten ze hun plannen om internationaal te gaan nog maar even in de ijskast zetten.

Quby, is heb ik begrepen ondertussen door Eneco gekocht.
Reputatie 4
Badge +3
Hoe kan Eneco support in godsnaam het advies geven om contact op te nemen met Quby? Wat een belachelijk advies. Ik heb de Toon via Eneco aangeschaft en dat is mijn enige aanspreekpunt.
Badge
Iet alleen de app's laten het wederom afweten, ook het vergelijk werkt alweer niet. Dit keer sinds 17-11-2016. Toon opnieuw gestart, apps opnieuw geinstalleerd, niets helpt. @Eneco: is er wederom een storing betreffende de niet werkende apps en het niet functioneren van het vergelijk?
hier doet de vergelijking het weer. Jammer dat vanuit Eneco er niks over gezegd is!
Badge
Hier weer problemen, kan niet inloggen op mijn eneco is de melding. *zucht*

Gelukkig maakt me nieuwe Saeco volautomaat espressomachine een hoop goed op de vroege ochtend ;)

Is er iets bekend wat die %@&(¥ storingen veroorzaakt cq opgelost kan worden???

Ik heb de externe toegang aan gezet, misschien dat jullie willen kijken...

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen