Is er op dit moment storing bij Toon op afstand? | Eneco Community
beantwoord

Is er op dit moment storing bij Toon op afstand?

• 14 januari 2016
  • 44 reacties
  • 1023 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

44 Reacties

Er staat niet verbonden
Badge
Elke 5 dagen dan maar wifi storing via Eneco ?
Er is verbinding tussen Toon en de router maar volgens Toon niet tussen de router en het internet. Dit is er zeker wel want alle andere apparatuur kan gewoon verbinden met internet via wifi. Ook na een restart van zowel Toon als de router (kpn) komt er geen verbinding. Dit is recent al eerder geweest en toen deed Toon het wel na een restart.
Wat te doen?
Mijn toon heeft een antenne met 3 strepen ernaast en is verbonden met internet en toch kan ik niet verbinden met de app Hoe kan dit heb een uitroepteken staan na de router

Omdat er een storing is op de server voor bepaalde groepen.
Er is verbinding tussen Toon en de router maar volgens Toon niet tussen de router en het internet. Dit is er zeker wel want alle andere apparatuur kan gewoon verbinden met internet via wifi. Ook na een restart van zowel Toon als de router (kpn) komt er geen verbinding. Dit is recent al eerder geweest en toen deed Toon het wel na een restart.
Wat te doen?

Misschien een statisch IP-adres maken voor Toon in je router?
En anders is er een echte storing op de server en dan is het een kwestie van gewoon even wachten.
Reputatie 3
Badge +1
Mijn toon heeft een antenne met 3 strepen ernaast en is verbonden met internet en toch kan ik niet verbinden met de app Hoe kan dit heb een uitroepteken staan na de router

Uitroepteken geeft aan dat er storing is bij SC. Helaas werken dan ook de apps op afstand niet meer. Is niet logisch, maar voor mij nu wel duidelijk. Ik heb al gevraagd om dit te bekijken en los te koppelen van elkaar.
Er komt te staan kan met toon op afstand de toon niet bereiken controleer het Internet maar die doet het
Er komt te staan kan met toon op afstand de toon niet bereiken controleer het Internet maar die doet het

Dan heb je last van de storing bij de server van Eneco.
Alles weer ok hier bedankt voor de feedback
Is al een tijdje dan weer wel dan weer geen verbinding met SC, of dat er een of andere stagiere met het aan/uit knopje zit te spelen. Als dat zo blijft moet toch mijn abonnement eens ter discussie stellen.
Alles weer ok hier bedankt voor de feedback

Goed om te horen.
En heb je nu een statisch IP-adres?
Reputatie 2
Badge +4
Sinds gisteren zaterdag 23 jan. Geen Toon op afstand.
Sinds gisteren zaterdag 23 jan. Geen Toon op afstand.

Hier niets aan de hand.
De App Toon op Afstand is actief!
Badge
Hier werkt Toon op afstand ook prima
Reputatie 2
Badge +4
Bedankt gaat controleren hier.
Reputatie 2
Badge +4
Geen verbinding met Service center

Ben inmiddels weer thuis dus niet zo erg.
Wacht wel af
Geen verbinding met Service center

Ben inmiddels weer thuis dus niet zo erg.
Wacht wel af

Ik ban bang dat je het bij je zelf zal moeten zoeken.
Er zijn ook geen andere meldingen binnen gekomen.
Dus geef je modem even een nieuwe opstart.
Reputatie 2
Badge +4
inmiddels opgelost wifi extender was het probleem reset en alles werkt.
Bedankt
Graag gedaan; ik wist het wel...............