Internetstoring bij Toon Support | Eneco Community

Internetstoring bij Toon Support


Reputatie 7
Badge +8
Kwam zojuist onderstaande tegen.


Door een internetstoring zijn wij momenteel offline op Facebook en telefonisch niet bereikbaar. We hopen zo snel mogelijk weer in de lucht te zijn en houden jullie hiervan op de hoogte. Sorry voor het ongemak!

12 Reacties

Wel vreemd dat ze dan geen melding op beide forums zetten?
Want de internetstoring reikt kennelijk niet tot hier op het forum?

Misschien is het onweer hier schuldig aan.
Rotterdam heeft een gigantisch “schip met zure appels” overzich heen gehad.
Reputatie 7
Badge +6
@mAiden & Brandje

Er is inderdaad een internet storing gaande, dit heeft voornamelijk effect op de telefoonlijnen, hierdoor lopen ook de wachttijden bij Toon Support op. Zodra de storing is opgelost laten we het aan jullie weten via een bericht in dit topic.
Thx Folkert voor de bevestiging en de melding straks als het weer over is!
Reputatie 7
Badge +8
@mAiden & Brandje

Er is inderdaad een internet storing gaande, dit heeft voornamelijk effect op de telefoonlijnen, hierdoor lopen ook de wachttijden bij Toon Support op. Zodra de storing is opgelost laten we het aan jullie weten via een bericht in dit topic.


Oeii. Telefooncentrale is geraakt dus @Folkert?
Thanks voor je bericht.
Succes
Ik denk dat de storing voorbij is, want op het oude forum is Webcare al weer online.
Reputatie 7
Badge +6
@Brandje

Ik heb nog geen officieel bericht ontvangen dat de storing voorbij is, de storing raakt niet alle medewerkers, we proberen alle Social Media zo goed mogelijk bij te houden uiteraard.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Iedereen is weer online!
Reputatie 7
Badge +8
@Allen

Iedereen is weer online!


Goed om te lezen @Folkert ?
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Zie ook ons bericht op Twitter voor de oorzaak 😳
Reputatie 7
Badge +8
@Allen

Zie ook ons bericht op Twitter voor de oorzaak :$


Whahaha ? ? ? ? @Folkert

Wie is er zo blond geweest om die UTP stekker of de stroom stekker eruit te trekken? ? ?
Reputatie 5
Badge
@Folkert en je weet het he. Volgende keer als het weer gebeurd, de stekker er uit. Modem resetten, 5 minuten wachten en dan weer aanzetten. Dat helpt altijd 😅
@Allen

Zie ook ons bericht op Twitter voor de oorzaak :$


Nou mooi is dat Folkert!
Ik gebruik (gelukkig) nooit Twitter??

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen