Intergas ketel blijft branden | Eneco Community
vraag

Intergas ketel blijft branden

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

27 Reacties

Sander83 wrote:

Als ik het morgen nog eens heb zal ik het systeem nog eens leeg laten lopen en opnieuw vullen.
Mocht dat niet werken ga ik na de kerst eens misbruik maken van mijn all in onderhoudscontract.

Kan je doen uiteraard, maar je hebt dat onderhoudscontract natuurlijk niet voor niets!
Suc6 en laat het hier vooral verder weten, want je weet ik heb ook zo'n ketel:P
Reputatie 3
Badge
De foutcode 5 beide kerstdagen gelukkig niet meer gezien.
Wat meer onderzoek doet mij vermoeden dat het door het te ver verlagen van de instellingen van mijn intergas komt.

De temperatuur van het water terug zetten bleek ook niet zo'n goed idee voor mij.
Vandaag waren mijn onder buren niet thuis en dan krijg ik het niet meer warm in huis.
Ik heb deze dus terug gezet naar 70 graden.
Niet goed voor het HR verbruik maar wel goed om het huis snel warm te krijgen.
Als het eenmaal op temperatuur is gaan toon toch moduleren waardoor ik standaard binnen mijn HR verbruik zit.
Ik kan het natuurlijk niet na 1 dag zeggen maar ik heb het idee dat dit veel zuiniger is dan heel de dag water van 60 of 50 graden rond pompen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen