Installatie afronden | Eneco Community
vraag

Installatie afronden

• 14 januari 2019
  • 4 reacties
  • 63 Bekeken

Nadat alles aangesloten was heb ik de installatie stappen op het scherm gevolgd. Alles ging goed totdat er een update uitgevoerd moest worden. Na herstart kreeg ik de melding "Rond de installatie af voor meer functionaliteit". Na het drukken op knop "Installeren" kom ik in een nieuw scherm waarin ik twee groene vinkjes zie bij Internet en Verwarming. Er staan nog twee balken, "Activeren bij Service Center" en "Energiemeting". Deze twee hebben geen vink. Het scherm blijft op deze waardes hangen en het is niet mogelijk om verder te gaan.
Verder wordt de CV ketel niet aangestuurd. Ik heb de gewenste temp hoger gezet maar de ketel gaat niet aan.

Graag uw advies hoe nu verder,.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge
@WPayanda

Welkom op de Eneco Community!
Begrijpelijk dat je de Toon werkend wilt krijgen en vraagt hoe nu verder. Daar helpen we graag bij!

Je geeft aan dat hij op deze waardes blijft hangen. bedoel je in dit geval dat je niet de mogelijkheid hebt om Toon te activeren als je op de knop drukt? Indien dit het geval is wil ik je vragen of je je profiel wilt aanvullen met je klantnummer en mij via een privébericht je displaycode kan sturen, zodat ik op afstand even kan kijken of het scherm goed ingesteld staat.

Groet,
Glenn
Is deze Toon®️ een 2e hands?
Is deze Toon®️ een 2e hands?
Beste Brandje,

Deze Toon was/is een nieuwe en was daarom nog niet geactiveerd/gebruikt.

Is deze Toon®️ een 2e hands?Beste Brandje,

Deze Toon was/is een nieuwe en was daarom nog niet geactiveerd/gebruikt.

Oké dat is duidelijk, maar als je je profiel hebt aangevuld, zal moderator Glenn wel met een oplossing komen.

Reageer