Inlogprobleem ipad | Eneco Community
vraag

Inlogprobleem ipad

• 31 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 156 Bekeken

Ik heb 2 ipads, een mini2 met ios9 en een andere ipad met ios10. Op de mini werkt de toon app goed. Op de andere met ios10 kan ik niet inloggen: melding er is een onbekend probleem opgetreden, probeer het later opnieuw.
Ik heb de app meerdere keren opnieuw geinstalleerd, maar helaas het probleem blijft.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

4 Reacties

Ik ben bang dat dit met het maximale inloggen van 4 stuks heeft te maken.
Zodra je in de buurt komt van 4 inlogs, loop je kans dat een oudere inlog nog wordt meegeteld en ontstaat die melding, vermoed ik.

Een moderator kan dat wellicht op de server terug zien; dus even zijn reactie afwachten.
Bedankt, de 4 was mij onbekend, maar met de telefoons van mijn vrouw en mij plus twee ipads ga ik niet over de 4 heen. Ik wacht af..
Inloggen is nu gelukt, toch fout wachtwoord, maar terugmelding is dan wel misleidend.
Ook op telefoon android volgt bij wachtwoord fout een misleidende terugmelding..
Inloggen is nu gelukt, toch fout wachtwoord, maar terugmelding is dan wel misleidend.
Ook op telefoon android volgt bij wachtwoord fout een misleidende terugmelding..

Oké; ik heb  Iphone 6 S Plus en  iPad Pro 9,7 dus ken die misleiding niet.
Fijn dat het nu werkt en goed dat je het nog even terug meldt.

Fijne avond!