Inloggen werkt niet overal | Eneco Community
vraag

Inloggen werkt niet overal

  • 23 april 2019
  • 1 reactie
  • 162 Bekeken

Zojuist telefonisch contact gehad met de klantenservice en mij werd geadviseerd om even te mailen naar de technische dienst. Mailadres helaas niet correct opgeslagen vandaar dat ik het even via hier probeer.

Klaarblijkelijk is mijn Eneco account niet geactiveerd terwijl ik wel in de app en online kan inloggen. Alleen in de toon app werkt het inloggen niet en geeft de app aan dat mijn inloggegevens niet correct zijn. De klantenservice gaf aan dat ze geen actief account zagen en dat ze het vreemd vond dat ik wel kon inloggen in de app.

Is dit op te lossen of heeft iemand het e-mailadres van de technische dienst?

1 Reactie

Kijk even in dit topic.
Daar staat het e-mailadres wat je kan gebruiken.
https://forum.eneco.nl/mijn-eneco-en-eneco-app-129/problemen-met-inloggen-in-mijn-eneco-eneco-app-of-toon-app-lees-dit-topic-eerst-20468

Zelf prima ervaringen mee; je wordt persoonlijk verder geholpen.

Reageer