Inloggen Toon app lukt niet | Eneco Community
vraag

Inloggen Toon app lukt niet

• 3 januari 2019
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Ik probeer in te loggen in de Toon app met MijnEneco gegevens. Ik gebruik hiervoor m'n e-mailadres en het wachtwoord. (Zo log ik ook in op MijnEneco).Vervolgens krijg ik een schermpje dat ik contact op moet nemen met de klantenservice.

3 Reacties

Reputatie 6
Badge
@M.T. Roorda

Welkom op het Toon forum en wat leuk dat ook jij gebruik maakt van Toon. Dat je niet kan inloggen op de Toon App is dan net een drempel die je niet wil tegenkomen. Ik zie echter dat de drempel wordt veroorzaakt, doordat je geen abonnement hebt op Toon. Hiervoor kun je het beste bellen met mijn collega's via 088 895 59 59.

Groet, Urgel
Ik had de indruk dat ik mijn Toon ook zonder abonnement met mobiel kan bedienen, zij het met beperkte mogelijkheden. Jammer dat dit niet kan. €54 per jaar vind ik een beetje te veel om alleen m'n verwarming (en eventueel verlichting) van afstand aan en uit te kunnen zetten.

groet, Marco
Reputatie 6
Badge
@M.T. Roorda

Dat zou inderdaad mooi zijn, maar helaas zijn de mogelijkheden die jij benoemt zonder abonnement niet mogelijk. Hierdoor is het abonnement een keuze/optie. Mocht je je bedenken over het abonnement, dan horen we het uiteraard graag.

Groet, Urgel

Reageer