Inloggen Toon app lukt niet | Eneco Community
vraag

Inloggen Toon app lukt niet

• 28 december 2017
  • 12 reacties
  • 649 Bekeken

Ik heb de Toon app geinstalleerd op mijn telefoon. Inloggen op mijneneco op laptop lukt wel, op telefoon met Toon app niet met dezelfde gegevens: gebruikersnaam of wachtwoord onjuist. Op verzoek helpdesk Eneco nieuw wachtwoord aangemaakt. Nog steeds dezelfde melding. App van mijn telefoon gehaald en opnieuw geinstalleerd. En nog kan ik niet inloggen. Hoe los ik dit op?

12 Reacties

Reputatie 7
Badge +9
Welke Toon app hebben we het? De Nieuwe of de ouwe app? Er zijn er sindskort namelijk 2. 😉
Dat weet ik niet. Hoe herken ik wat wat is? Mijn app heeft een oranje-rood icoontje met een wit waakvlammetje.
Ik heb inderdaad een andere app gevonden. Die lijkt moderner dus zal de nieuwe wel zijn. Maar ook hier kom ik er niet in.
Reputatie 7
Badge +9
Dan heb je de oude app. Je zal de nieuwe app nog eens kunnen proberen..

Deze is voor Android hier te downloaden:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.quby.apps.hybrid

Link voor apple kan ik zo gauw even niet vinden, maar als je zoek op Toon, dan moet hij te voorschijn komen. Die zit er zo uit.

Reputatie 7
Badge +9
Ik heb inderdaad een andere app gevonden. Die lijkt moderner dus zal de nieuwe wel zijn. Maar ook hier kom ik er niet in.

Dan word tijd dat 1 van de moderators hier naar gaat kijken, want dan houd het voor mij even op.
Je topic word vanzelf gezien door 1 van hun, Denise loopt al ergens rond hier.

Tip: Voeg IN je profiel, alvast je klantnummer.. Dit is alleen zichtbaar voor Eneco medewerkers en jouw zelf!

Komt goed! 😉
Dank je voor je hulp mAiden. Hopelijk komt het snel goed.
Reputatie 7
Badge +5
Dag @VincentVR,

Goed dat je dit meldt, de boosdoener was gelukkig niet lastig om te vinden. Je Mijn Eneco inloggegevens zijn verder goed, de app ook alleen zit het probleem in Toon zelf. Deze moet namelijk nog geactiveerd worden op basis van jouw klantgegevens. Als je mij de displaycode (die begint met eneco-001, te vinden via instellingen of achterop Toon) in een privébericht stuurt, dan zorg ik ervoor dat Toon losgekoppeld wordt van de vorige eigenaar. Zodra dit geregeld is, geef ik jou het seintje om het fabrieksherstel te starten waarin je jouw activatiecode kan invoeren. Had je deze al ontvangen via de e-mail?

Groet, Denise
Ha Denise,

Mijn Toon wordt morgen geinstalleerd. Is dat het probleem, dat je op de app pas kunt inloggen als je Toon aan de muur hangt? Ik wilde er alvast even mee kennismaken....

Groet, Vincent
Reputatie 7
Badge +9
Ha Denise,

Mijn Toon wordt morgen geinstalleerd. Is dat het probleem, dat je op de app pas kunt inloggen als je Toon aan de muur hangt? Ik wilde er alvast even mee kennismaken....

Groet, Vincent

Toon dien inderdaad aan de muur te hangen en verboden te zijn met Service Center (Actieve Wifi verbinding te hebben) anders kan de app niet inloggen op jou Toon..
Nog 1 dagje geduld hebben, voordat je het weet kan je kennis maken met Toon, al zijn moois! 😃
Ah, gelukkig een onnozele vergissing van mij. Komt het morgen vast goed. Bedankt voor jullie snelle hulp!
Reputatie 7
Badge +5
@VincentVR

Excuses, ik keek verkeerd 😮 In dat geval is het inderdaad nog even afwachten tot de installatie. Alvast veel bespaarplezier!

Groet, Denise
Reputatie 7
Badge +9
@VincentVR

Excuses, ik keek verkeerd 😮 In dat geval is het inderdaad nog even afwachten tot de installatie. Alvast veel bespaarplezier!

Groet, Denise

Het is je vergeven hoor Denise. Bijna weekend hé 😉

Reageer