Inloggen Toon App lukt niet | Eneco Community

Inloggen Toon App lukt niet

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 4 reacties
Zojuist heb ik de toon app geinstalleerd op mijn telefoon maar als ik in wil loggen geeft de app aan dat de inloggegevens niet kloppen. Met dezelfde gegevens kan ik wel op 'mijn eneco' inloggen... hoe kan dit?

11 Reacties

Gebruik je wel je e-mailadres?
hallo Brandje,ja dat gebruikik
Oke, prima, probeer het nog eens door eerst naar het invullen WW te gaan en dan je Username.
Dat lukt niet, ik moet eerst m'n gebruikersnaam invullen...
Ja dat begrijp ik maar je kan springen naar het volgende veld met bv de toets Tab.
Nee lukt niet omdat het op m'n telefoon is en dan is de knop om verder te gaan geblokkeerd zeg maar tot je de gebruikersnaam in hebt gevuld
Oke, dan is het wachten tot morgen op een moderator die je bv een link geeft om de inlog te resetten.
Komt goed!
Bedankt iig voor je reactie!
Reputatie 5
Badge +4
Hallo @wpm goed dat je dit issue voorlegt via het Eneco forum. Ik help je graag verder :)

Ik zie dat jouw Toon abonnement is beëindigd op13 januari 2018, dit is de reden dat je niet kunt inloggen op de Toon-app. Dit vanwege een afmelding van gas en stroom op 1 december 2017.
Nu zie ik ook dat je weer klant bij ons bent geworden begin april, welkom terug! Als je wederom een abonnement wilt afnemen kun je dit aanvragen via onze telefonische klantenservice op het telefoonnummer 088 - 8 955 955.

Nog andere vragen? Laat het mij dan weten!
Kijk zo simpel kan het soms zijn!
Reputatie 5
Badge +4
Brandje wrote:

Kijk zo simpel kan het soms zijn!

Zo is het maar net 😉

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen