Inloggen op Toon app wil niet lukken | Eneco Community
vraag

Inloggen op Toon app wil niet lukken

Goedemiddag,

Deze vraag ook al telefonisch gesteld maar kreeg niet het idee dat er een kundig persoon aan de andere kant zat..ondertussen geduldig een week gewacht en tja..het beloofde belletje blijft ook uit.

Mijn probleem is het niet in kunnen loggen op de Toon app, na het opnieuw activeren van onze Toon. Er wordt dan aangegeven dat er iets niet helemaal goed gegaan is. Informatie en acties tot nu toe:
- wij zijn geen klant bij Eneco, het gaat ons puur om de Toon. Wij zijn wel klant geweest bij Eneco met een Toon abbo. Deze is echter al een tijdje geleden opgezegd.
- de Toon is meerdere malen gereset naar fabrieksinstellingen, ook i.s.m. de helpdesk meneer.
- Er is meerdere malen aangegeven dat er een activatiecode onderweg is, maar dan zou het wel handig zijn als hier ook om gevraagd wordt. Nog geen één activatiecode ontvangen.
- Inloggen op Mijn Eneco met dezelfde gegevens als voor de Toon app lukt wel, hier staat alleen niets vermeld omdat wij geen klant zijn.

Het lijkt erop alsof er iets verkeerd is gegaan met het re-activeren van abbo.

3 Reacties

Er zal door Toon®️ niet om een activatiecode gevraagd worden omdat die Toon®️ nog steeds aan jou gekoppeld zit.
Ik neem aan dat je niet verhuisd bent.
Heb je nu wel weer een nieuw abo afgesloten? Daarvoor het kennelijk toch fout gegaan.
Ook geen bevestiging-mail gehad?
Want zonder actief abo zal de App nooit werken.
Reputatie 6
Hi @PatrickvdV

Ik heb het probleem al gevonden. Ten eerste, je Toon, het Toon abonnement, het contract etc. staat allemaal goed. De reden dat je niet kan inloggen in de Toon app, is omdat deze is gekoppeld aan je MijnEneco account. Deze staat momenteel in ons systeem als niet geactiveerd. Ondanks je geen Energie&Gas klant bij ons bent, hoort deze wel actief te zijn voor je Toon abonnement.

Maandag op de werkvloer zoek ik even uit hoe we jouw Eneco account zo snel mogelijk geactiveerd krijgen. Maandag kom ik hier op terug, excuses voor het ongemak.

Vinny
Reputatie 6
Hi @PatrickvdV

Het verzoek staat uit om je een nieuwe email/brief te sturen om je MijnEneco te (her)activeren. Na deze actie zal je Toon app ook werken met deze inlog gegevens.

Groet Vinny

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen