beantwoord

Inloggen bij Triggi werkt niet

Reputatie 1
Badge +1
Afgelopen zomer ben ik verhuisd. Nieuwe Toon hangt netjes. Eneco account is hetzelfde gebleven. Ik merkte alleen dat Triggi niet verbonden was met m'n nieuwe Toon en geen overzicht gaf van de actuele slimme stekkers en hue lampen. Ik heb bij Triggi de koppeling met Toon verbroken om vervolgens opnieuw in te loggen. Hier gaat het mis en geeft Triggi de melding dat 'toon unreachable' is.

Hebben jullie tips / kan Eneco mee kijken? Tom van Triggi komt er ook niet zo 1,2,3 achter. Hun systeem heeft geen storing in ieder geval.
icon

Beste antwoord door Brandje 2 oktober 2017, 17:06

Eneco kan niet meekijken op de API die Triggi gebruikt.
Het enige wat ik kan verzinnen is geef Toon een harde reset.
En maak je modem even stroomloos, omdat via je API ook gebruik wordt gemaakt van die beveiligde verbinding die Toon met het Service Center opbouwt.
Die verbinding wordt dan opnieuw ingesteld.

Hierna kan een moderator nog even voor je op de server laten nakijken of er toch nog iets mbt het oude adres is bijven "hangen"

Bekijk origineel

3 Reacties

Eneco kan niet meekijken op de API die Triggi gebruikt.
Het enige wat ik kan verzinnen is geef Toon een harde reset.
En maak je modem even stroomloos, omdat via je API ook gebruik wordt gemaakt van die beveiligde verbinding die Toon met het Service Center opbouwt.
Die verbinding wordt dan opnieuw ingesteld.

Hierna kan een moderator nog even voor je op de server laten nakijken of er toch nog iets mbt het oude adres is bijven "hangen"
Reputatie 1
Badge +1
Ok, triggi doet 't weer. Dank Brandje! Vind Toon wel wat buggy de laatste tijd. Vergelijk gebruik week & maand komt vaak laat beschikbaar, ipad app al een keer opnieuw geïnstalleerd vanwege nieuwe waarden. Hoop dat de aangekondigde nieuwe functionaliteiten hier een einde aan maken. Lijkt wel alsof ze nu een beetje tussen 2 systemen hangen ofzo
Hoi Timo,

Graag gedaan en weer veel plezier van Triggi.
Heb je gezien dat vandaag versie 2 is uitgekomen. En er zit nog veel meer nieuws aan te komen.

Ja het vergelijk is nu een stiefkindje.
Gelukkig komt het wel, helaas soms wat later.

Overigens zullen de nieuw aangekondigde zaken hier geen verbetering inbrengen; ze staan hierbuiten.

De App Toon op tablet is helaas oud en wordt al een tijdje niet meer vernieuwd.
Wat er gaat gebeuren met deze App is op dit moment nog erg vaag.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen