Ingeschatte jaar verbruik | Eneco Community
beantwoord

Ingeschatte jaar verbruik

• 2 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

Twee weken geleden hen ik na de jaar nota gebeld met jullie om de ingeschatte jaar verbruik aan te passen. Mijn termijn bedrag is verhoogd naar 83,00€. Volgens de medewerkster zou ik dit meteen op mijn toon kunnen zien. Dat was dus niet zo. Dus ik dacht "komt wel met de nieuwe maand". Nu blijkt dat er nog steeds de oude standen in staan. Ik zit dus nu elke avond met een paar kaarsjes en geen tv aan, om zo te besparen. 781kw p.j. is erg laag. gas op 815m. Kan dit nu eens wel goed aangepast worden in me toon? Vorige maand heb ik het weer gered om onder mijn gebruik te blijven maar leuk leven is dit niet! HEEEEEELLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP! leuk leven is het zo niet. bedankt hoor.
icon

Beste antwoord door Brandje 3 oktober 2016, 15:58

Hoi L. Corver,

Jij blij zeg!
Kunnen de kaarsjes weer opgeborgen worden; het licht weer aangestoken worden en je kan weer TV kijken.

Dus weer helemaal content??:P:P
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

3 Reacties

Hoi L. Corver,

Jij blij zeg!
Kunnen de kaarsjes weer opgeborgen worden; het licht weer aangestoken worden en je kan weer TV kijken.

Dus weer helemaal content??:P:P
Reputatie 7
Badge +6
Beste L. Corver,

Welkom! Ik zie dat de waardes vandaag zijn aangepast en nu hoor je de juiste verbruiken in je Toon te zien.

Groet,

Folkert
Reputatie 1
Badge
Zelfde hier zou per 1 oktober naar 25 eurie gezet worden , helaas toon geeft nu 50 eurie aan.
Alleen bij mij bespaar ik zo veel ik mag zomers de cv wel aan zetten en nog een plasma scherm erbij.
toon loopt niet in de pas met mijn verbruik en de info is dus van geen waarde, dat ik ook mijn abonnement wil opzeggen. Ik kan goedkoper zelf zoals ik nu doe op de reken machine.