Ingeschat verbruik wordt niet meer weergegeven | Eneco Community

Ingeschat verbruik wordt niet meer weergegeven

Is er iets aan te doen zodat ik weer het ingeschat vermogen zie.
Deze zie ik niet meer sinds 1 januari

alvast bedankt

27 Reacties

Reputatie 5
Hi @ericarnoldus,

Welkom op de Toon Community!
Ik heb de laatste gegevens naar je Toon gestuurd, dit zou moeten helpen.

Groet,
Vincent
Hi @ericarnoldus,

Welkom op de Toon Community!
Ik heb de laatste gegevens naar je Toon gestuurd, dit zou moeten helpen.

Groet,
Vincent
zal als ik thuis kom gelijk kijken.
Bedankt
Reputatie 5
Prima Eric! Fijn weekend alvast.

Groet, Vincent
Prima Eric! Fijn weekend alvast.

Groet, Vincent

Top het werkt weer
Ik heb sinds 1 januari hetzelfde probleem. Kan het alleen vanuit Eneco opgelost worden of kan ik via Toon ook mijn ingeschat verbruik opnieuw ophalen?
Nee zelf ophalen kan niet.
Een moderator moet het geschatte jaarverbruik even opnieuw pushen.
In een ander topic zag ik dat je er al om gevraagd hebt.
Komt goed dus.
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb sinds 1 januari hetzelfde probleem. Kan het alleen vanuit Eneco opgelost worden of kan ik via Toon ook mijn ingeschat verbruik opnieuw ophalen?

Goedemorgen,

Ik heb een aanpassing uitgevoerd en het ingeschat verbruik naar Toon gepushed. Wil je controleren of dit gelukt is?

Groet, Audrey
Hallo Audrey,

Het ingeschat verbruik is er weer. Bedankt!
Mijn ingeschat verbruik wordt ook per 01-01-2018 niet meer weergegeven.
Reputatie 5
Badge +3
Mijn ingeschat verbruik wordt ook per 01-01-2018 niet meer weergegeven.

Goedendag,

Ik heb zojuist een aanpassing uitgevoerd. Wil je op Toon checken of het ingeschat verbruik weer zichtbaar is?

Groet, Audrey
Ik kan mijn ingeschat verbruik weer aflezen. Bedankt
Beste moderator, mijn ingeschatte verbruik is ook niet zichtbaar. Zou u het voor mij wil "pushen". Alvast dank.
Reputatie 3
Beste moderator, mijn ingeschatte verbruik is ook niet zichtbaar. Zou u het voor mij wil "pushen". Alvast dank.

@w.kurniawan,

Bedankt voor jouw bericht. Ik heb het ingeschat verbruik naar Toon gestuurd. Binnen enkele minuten zal dit zichtbaar voor je zijn!
In december zijn slimme meters geinstalleerd. Hoewel ik mijn verbruik wel kan zien, ook in de app en overzicht, krijg ik in de Toon geen ingeschat verbruik meer te zien. Het icoon is weg. Aan het eind van de maand ontvang ik geen overzichten meer. Wat te doen?
Heb je wel de juiste meteradapter?
Wat is de firmware van je huidige meteradapter.
Kijk even bij menu/instellingen/software
Firmware meteradapter 35/39
@Sabrina,
Ingeschat gebruik werkt weer naar behoren. Bedankt.
Firmware meteradapter 35/39

Oké, dan heb je dus de juiste adapter.

Je bedoelt dus dat je Statusoverzicht sinds je Slimme meters hebt, niet meer ziet.
Ik denk dat dat pas per 1 januari 2018 is opgetreden, zoals bij vele anderen, vandaar dat ik ff een verkeerde weg insloeg.

Wacht even tot morgen tot een moderator dit leest, dan zal je geschatte jaarverbruik opnieuw naar je Toon gezonden worden.
Reputatie 7
Badge +6
In december zijn slimme meters geinstalleerd. Hoewel ik mijn verbruik wel kan zien, ook in de app en overzicht, krijg ik in de Toon geen ingeschat verbruik meer te zien. Het icoon is weg. Aan het eind van de maand ontvang ik geen overzichten meer. Wat te doen?

@Rrcasolin,

Dank voor de melding. Ik heb je vraag samengevoegd in dit bestaande topic. Zo voorkomen we dat er over 1 onderwerp allerlei verschillende topics zijn.
De inschattingen heb ik opnieuw naar Toon verstuurd en straks zie je dat het Status Verbruik weer werkt!
Bedankt! Alles werkt weer naar behoren. Top service!
Beste moderator, mijn ingeschatte verbruik is niet zichtbaar. Kunt u het voor mij "pushen". Bedankt!
Reputatie 5
Hallo @PatjeVV,
Welkom op onze Community!

Ge-pushed hoor ;-)

Fijne avond,
Vincent
Bedankt! Fijne avond!! ?
Hoi Vincent,
Ook bij mij wordt het ingeschat verbruik niet meer weergegeven, kun je dit voor mij ook svp pushen??
Gr. Dimitri
Reputatie 7
Badge +6
@Dimitri

Het verbruik is onderweg naar je Toon, dit zie je straks verschijnen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen