Ingeschat verbruik Toon werkt niet | Eneco Community

Ingeschat verbruik Toon werkt niet

• 29 januari 2018
  • 62 reacties
  • 2580 Bekeken

Toon eerste bericht

62 Reacties

Alvast bedankt voor de moeite.
Sturen jullie mij dan een prive reactie hierover.
Reputatie 7
Badge +6
@Spykie24

We laten het aan je weten via dit topic, is dat goed?
Reputatie 6
Badge +2
@Spykie24

Een vraagje tussendoor. Je betaald op dit moment een enkel tarief voor stroom. Geef jij akkoord dat we dit wijzigen voor een paar dagen naar dubbel tarief? Dit kunnen we later weer met terugwerkende kracht recht zetten. Met deze wijziging willen we onderzoeken of we dan wel de inschatting kunnen sturen naar Toon. Kan je via dit topic reageren ? Dan gaan we er mee aan de slag.

Alvast bedankt.

Tina
Sorry voor de late reactie.
Met alle respect, maar ik ga NIET op dubbel tarief zitten.
Het had allang moeten werken.
Ik heb voor deze dienst betaald en het moet gewoon werken.
Snap wel dat het terug betaald wordt, maar dan zit ik met extra kosten voor een dienst die allang had moeten werken.
Graag wil ik gewoon dat iets werkt waarvoor ik betaal.
Wil jullie in iedergeval bedanken, want ik weet dat jullie daar je werk goed doen.
Reputatie 7
Badge +2
@Spykie24

Je gedachtegang kan ik begrijpen. Je gaat echter niet méér betalen, omdat het binnen een aantal dagen teruggedraaid wordt.

Verder is het alleen bedoelt voor onderzoeksdoeleinden waar je uiteraard niet alleen jezelf mee helpt. Simpelweg wordt het zonder goed te kunnen onderzoeken heel lastig om de oplossing te vinden.

We helpen ontzettend graag en hopen dat je alsnog aan het onderzoek wil meewerken. We horen het graag.

Groet. Urgel
Badge +1
Ook hier niet
Toegang staat aan
Reputatie 6
Badge +2
@Kaipo0411

Het ingeschatte verbruik is in jouw situatie nog niet zichtbaar omdat je halverwege deze maand naar ons bent overstapt. Vanaf 2 mei is het ingeschatte verbruik op Toon zichtbaar.

Groeten,
Tina

Hier werkt het ook niet 

Reputatie 7
Badge +6

@Henk1234567890 

Welkom! Heeft het in het verleden wel gewerkt voor jou?

Groet,

Folkert

Helaas heeft het nog nooit gewerkt hier!

Reputatie 7
Badge +6

@Henk1234567890 

Ik heb dit intern uitgezet, zodra we een reactie hebben ontvangen kom ik er op terug.

Groet,

Folkert

@Henk1234567890

Ik heb dit intern uitgezet, zodra we een reactie hebben ontvangen kom ik er op terug.

Groet,

Folkert

@Folkert 

weten jullie inmiddels al meer?

Reageer