Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Ik heb opnieuw ingeschatte verbruiken naar je Toon gestuurd. Deze zie je later op de dag in je Toon verschijnen. Wanneer je nog vragen hebt zie ik deze graag verschijnen.
Bij mij werkt het ingeschat verbruik ook niet. Moet iedereen zich echt individueel melden om het op te lossen?
In ieder geval bedankt voor de hulp alvast. Wibo
Dankjewel voor je bericht en welkom op het Eneco forum. De issue was bekend en hebben het vanuit afstand bij zoveel mogelijk consumenten opgelost, echter zijn er nog een aantal waarbij het niet door is gekomen en het dus individueel aan ons moeten melden, zodat wij het in orde kunnen maken. Ook bij jou moet het ingeschat verbruik weer zichtbaar zijn!
Vul je e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.