Ingeschat verbruik Toon werkt niet | Eneco Community

Ingeschat verbruik Toon werkt niet

• 29 januari 2018
  • 62 reacties
  • 2582 Bekeken

Mijn ingeschat verbruik werkt sinds begin 2018 niet. Hebben meer mensen dit?

Mvg,

Rachida Ahbarouch

62 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@R. Ahbarouch

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Ik heb opnieuw ingeschatte verbruiken naar je Toon gestuurd. Deze zie je later op de dag in je Toon verschijnen. Wanneer je nog vragen hebt zie ik deze graag verschijnen.

Groet,

Folkert
Ik heb precies hetzelfde, sinds de laatste update (januari) werkt het verbruik inzicht niet meer. Tevens ook niet op de website van Eneco.

Hoe is dit op te lossen?

MvrG,

Bart Hamstra
Reputatie 3
@B.R. Hamstra,

Ik heb het ingeschat verbruik naar Toon gestuurd! Binnen enkele minuten zou die zichtbaar moeten zijn;-)
Ik heb hetzelfde probleem.
Hoe valt dit te verhelpen?
Reputatie 2
Badge
Goedemorgen @Lys,

Goed dat je dit aangeeft! Ik heb het ingeschat verbruik naar jouw Toon toegestuurd! Ook bij jou zal dit weer zichtbaar zijn :-)

Groet, Saida
Bij mij werkt het ingeschat verbruik ook niet. Moet iedereen zich echt individueel melden om het op te lossen?
In ieder geval bedankt voor de hulp alvast. Wibo
Reputatie 2
Badge
Hoi @Wibo,

Dankjewel voor je bericht en welkom op het Eneco forum. De issue was bekend en hebben het vanuit afstand bij zoveel mogelijk consumenten opgelost, echter zijn er nog een aantal waarbij het niet door is gekomen en het dus individueel aan ons moeten melden, zodat wij het in orde kunnen maken. Ook bij jou moet het ingeschat verbruik weer zichtbaar zijn!

Groet, Saida
Ook hier geen ingeschat verbruik meer sinds januari. Graag zie ik dit ook opgelost.
Reputatie 5
Badge +3
Ook hier geen ingeschat verbruik meer sinds januari. Graag zie ik dit ook opgelost.

Hoi M. Viergever,

Goed dat je dit aan ons meldt. Ik zorg ervoor dat dit weer zichtbaar wordt, wil je dit op Toon controleren?

Groet, Audrey
Ik heb precies hetzelfde, sinds de laatste update werkt het verbruik inzicht niet meer. Wilt u zo vriendelijk zijn om dot ook hier te herstellen?
Hier ook geen ingeschat verbruik meer.
Reputatie 3
@Hil @ RemcoR,

Ik heb het ingeschat verbruik naar Toon gestuurd! Binnen enkele minuten zal dit zichtbaar zijn;-)
Ook bij mij geen ingeschat verbruik sinds begin januari
Reputatie 3
@peterdordrecht,

Leuk je op het Forum te treffen. Ik heb het ingeschat verbruik naar Toon gestuurd. Binnen enkele minuten zal dit zichtbaar zijn!
Ik heb ook geen in geschat verbruik meer!
Reputatie 3
Ik heb ook geen in geschat verbruik meer!

@M.B.A. Van vilsteren,

Ik heb het ingeschat verbruik naar Toon gestuurd! Dit zal binnen enkele minuten zichtbaar voor je zijn.
Bij ons is het ingeschat verbruik ook niet meer zichtbaar sinds 1/1/18. Graag weer doorsturen.
Reputatie 3
Bij ons is het ingeschat verbruik ook niet meer zichtbaar sinds 1/1/18. Graag weer doorsturen.

@A.W. van Lier,

Het ingeschat verbruik is onderweg!
Voor mij hetzelfde verhaal,sinds 1/1/2018 niet meer zichtbaar.
Reputatie 6
Badge +2
Hi @R. Dinkelaar

Komt ie!

Groet, Vincent
Ook bij mij is het ingeschat verbruik niet meer zichtbaar, vriendelijk verzoek dit ook voor mij weer op te lossen.
Reputatie 5
Badge +3
@O.J. Koopman,
Het ingeschat verbruik moet weer zichtbaar zijn!
Hier ook hetzelfe probleem. Ingeschat bedrag staat op 0,-
Reputatie 2
Badge
Hoi @Kareldh,

Ook jouw ingeschat verbruik heb ik naar je toegestuurd. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.
Hallo Eneco, Hallo Saida,

Ik ervaar hetzelfde probleem. Geen ingeschat verbruik zichtbaar in Toon sinds januari, kunnen jullie dit voor mij oplossen?

Ik hoor graag van jullie.

Mvg,

Groet,

Reageer