Ingeschat verbruik Toon onjuist | Eneco Community
beantwoord

Ingeschat verbruik Toon onjuist

• 7 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 102 Bekeken

Badge +2

Beste,

Ik heb het gevoel dat de verkeerde waardes zijn gepusht naar mijn Toon.
Aangezien ik een termijn bedrag heb van 203 euro kan ik me niet voorstellen dat mijn jaarvebruik klopt.
Ik heb wel het gevoel dat het bedrag voor Gas klopt echter het bedrag voor Stroom niet.
Daarnaast hebben we Zonnepanelen die ongeveer 4000 Kwh per jaar opwekken en wij bijna niets verbruiken.

Zou iemand de juiste waardes naar Toon kunnen doorzetten.

Daarnaast heb ik nog een vraag, ik merk dat Toon de laatste tijd heel slecht reageerd. Toon is nu 5 jaar oud, is er een optie om een nieuwe "recenterer" Toon te krijgen?

Alvast bedankt.

Groet Thomas
icon

Beste antwoord door Folkert 7 oktober 2019, 15:50

@Thommy023

Ik heb nieuwe inschattingen naar je Toon gestuurd. Die zie je later op de dag verschijnen. Jammer datje niet in één keer goed geholpen bent aan de telefoon🙄. Ik heb mijn collega's gevraagd contact met je op te nemen over een nieuwe Toon.

Groet,

Folkert
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Thommy023

Welkom op het forum en bedankt voor je bericht! Wat betreft de opties om je Toon te vervangen kun je het beste even bellen met 010 890 69 16, mijn collega's helpen je daar graag verder. Wat betreft de inschatting die naar je Toon is gestuurd, kijk ik graag even mee in je Toon. Kun je de externe toegang klantenservice aanzetten, en je klantnummer toevoegen aan je profiel? Zodra je dit gedaan hebt dan gaan we aan de slag voor je!

Groet,

Folkert
Badge +2
Hi Folkert,

Staat aan en men klantnummer is toegevoegd aan mij profiel. Kun je deze zien?

Groet Thomas
Badge +2
Hi Folkert,

Helaas kwam ik in een eindeloze lus te zitten met de doorverbinding.
Is het mogelijk dat iemand van Toon mij contacteert?
Bestaat er wel zoiets als een vervanginsaanbod.

Groetjes Thomas
Reputatie 7
Badge +6
@Thommy023

Ik heb nieuwe inschattingen naar je Toon gestuurd. Die zie je later op de dag verschijnen. Jammer datje niet in één keer goed geholpen bent aan de telefoon🙄. Ik heb mijn collega's gevraagd contact met je op te nemen over een nieuwe Toon.

Groet,

Folkert

Reageer