Ingeschat verbruik ontbreekt | Eneco Community
beantwoord

Ingeschat verbruik ontbreekt

Graag het ingeschat verbruik vanaf 1 januari 2019 invoeren in mijn Toon. Sinds het nieuwe jaar heb ik in Toon geen opgave meer van het ingeschat verbruik.
icon

Beste antwoord door Folkert 2 januari 2019, 13:07

@J. Meesters

Welkom op het Eneco forum! Ik heb het ingeschat verbruik opnieuw naar je Toon gestuurd. Mocht je nog vragen hebben zie ik deze graag verschijnen.

Groet,

Folkert

Bekijk origineel

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@J. Meesters

Welkom op het Eneco forum! Ik heb het ingeschat verbruik opnieuw naar je Toon gestuurd. Mocht je nog vragen hebben zie ik deze graag verschijnen.

Groet,

Folkert
Ok, bedankt.
Is het ingeschat verbruik voor heel 2019 nu in gevuld of moet ik daar nog iets voor doen ?
Groeten,
Jan
Reputatie 7
Badge +6
@J. Meesters

Daar hoef je verder niets voor te doen, dit is nu geregeld!
Badge
Ik heb ook geen ingeschat verbruik. Moet je dat elk jaar aanvragen?
Reputatie 5
Badge
@Nmfl

Ik heb het ingeschatte verbruik naar Toon gestuurd. Dit gaat ieder jaar automatisch. Helaas is er iets niet goed gegaan.

Groet,

Tina
Badge
Dankjewel @TinaC !
Reputatie 7
Badge +7
het gaat niet echt lekker bij eneco , !!! bang voor wat komen gaat ( verkoop )?
ook hier jammer genoeg geen ingeschat verbruik meer
wel zo belangrijk met alle verhogingen in 2019
ook de eneco app werkt niet goed / geeft nix an
oja mijn eneco verbruik doet het ook niet goed !!! ( maar dat gebeurd regelmatig ) al jaren
kom op meiden en jongens en alles daar tussen in en daar boven 🙂
dat moet beter kunnen , en sneller worden opgelost.
mvg, jan
Reputatie 7
Badge +6
@jvdl

Ik kan geen ingeschatte verbruiken naar je Toon sturen aangezien je veldtester bent. Wat betreft de Eneco app en Mijn Eneco. Kun je hiervoor een topic aanmaken in het subforum ''Mijn Eneco en Mijn Eneco app''?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen