Ingeschat verbruik klopt niet (3rde keer) | Eneco Community
beantwoord

Ingeschat verbruik klopt niet (3rde keer)

• 4 september 2014
  • 2 reacties
  • 189 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
vanavond was ik wat met toon aan het spelen en via status verbruik/uitleg zag ik het ingeschat verbruik van onze toon. Wij betalen 162 Euro p/m en volgens toon mogen wij daarvoor 4700kw/h stroom en 2000 kub gas per jaar verstoken. Iedere malloot snapt natuurlijk wel dat dit van geen kant klopt. al in het verleden hebben wij dit al eerder aangekaart maar telkens word dit vrij wazig weer weg gezet als zijnde kloppend. Ik heb niet erg veel verstand van het omrekenen van 162 euro naar stroom en gas maar ik weet wel zeker dat dit niet 400kw/h en 180 kub gas per maand kan zijn.

Beste Eneco, toegang staat aan en los dit svp eens op, dit status verbruik zorgt ervoor dat we ten aller tijde en duim omhoog krijgen omdat we gigantisch veel mogen verbruiken van toon en wij dus en onduidelijk inzicht hebben of wij nu wel of niet teveel/weinig verbruiken binnen ons maandtermijn.
icon

Beste antwoord door Danielle 5 september 2014, 13:40

@Marcel1970,

Bedankt voor het aanzetten van de klantenserivcetoegang op Toon.
Het ingeschatte verbruik voor elektriciteit zit in de goede richting, alleen voor gas niet. De jaarnota wordt binnen 2 weken berekend en naar je verstuurd. Daarna wordt het ingeschatte verbruik en het termijnbedrag automatisch aangepast. De nieuwe gegevens worden dan ook naar je Toon verstuurd. Mocht je daarna iets willen wijzigen in bedrag of verbruik, dan vernemen we het graag.
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Marcel1970,

Het ingeschatte verbruik voor elektriciteit zit in de goede richting, alleen voor gas niet. De jaarnota wordt binnen 2 weken berekend en naar je verstuurd. Daarna wordt het ingeschatte verbruik en het termijnbedrag automatisch aangepast. De nieuwe gegevens worden dan ook naar je Toon verstuurd. Mocht je daarna iets willen wijzigen in bedrag of verbruik, dan vernemen we het graag.
Reputatie 1
Badge +1
@Marcel1970,

Dan ga ik vanuit dat het tzt is opgelost. Je stelt dat het stroom wel in de goede richting zit, maar 4700kwh per jaar?? op een termijnbedrag van 162 Euro is dat niet enorm veel?