vraag

Ingeschat verbruik januari 0 euro (Topic gesloten, bezoek ons nieuwe Toon Forum https://forum.toon.nl/)


Beste
Ik heb ook geen ingeschat verbruik.
Kan de moderator dit ook oplossen voor mij.
Er staat eerst namelijk beschikbaar in januari.
Nu zitten we in januari is het aangepast naar februari.

Gr cor
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

221 Reacties

Hoe gaat dat pushen ?

Bij mij staat de ingeschatte waarden sinds 1/1 op 0
Ook staat er op de website bij verbruik, Uw toon is geactiveerd ?????
Heb hem al 3 jaar en heeft tot 31/12-16 super gewerkt.
Als ik naar het verbruik voor 2017 kijk zijn alle maanden al ingevuld met de waarden van 2016????
Bij mij is er per 1 januari ook geen ingeschat verbruik/termijnbedrag zichtbaar (staan beide op 0). Kan de moderator dit s.v.p. naar mijn Toon sturen? Dank!
Badge
Januari nog maar 3 dagen oud en volgens Toon is mijn geschatte verbruik voor deze maand al er door.
Toon is in de war, wat kan ik doen?
Tussen kerst en oud jaar had ik ook al problemen met Toon.
Hier ook van af 1 januari geen status verbruik zichtbaar!
Kan een moderator hier naar kijken?
Dit herken ik ook.
wij hebben dit ook sinds 1 januari.
Data en schatting klopt niet meer.
En is je ingeschatte jaarverbruik dan gewijzigd?
Badge
Jaarverbruik klopt ook niet.
Geschatte maandverbruik is ook al op.
Normaal heb ik elke maand over.
Ze moeten maar is achter de schermen naar toon en de software kijken:)
Heb je hier gekeken, want dat bedoelde ik:

Badge
Ja hier heb ik gekeken
A. Keizerwaard wrote:

Ja hier heb ik gekeken



Oke, dan val jij vermoedelijk onder het probleem wat er volgens mij nu speelt bij Eneco bij het actualiseren van de geschatte jaarverbruiken.

Even afwachten op een reactie van een moderator, want deze data kan altijd even handmatig gepushed worden.
Toon is een beetje optimistisch bij mij deze maand. Het ingeschatte verbruik voor januari is 0 euro gas+electra, denk niet dat ik dat ga halen dus heb meteen een duimpje naar beneden 😞

Zit in het 3e Toon jaar, nooit eerder gezien.

Enig idee wat ik hieraan kan doen?
Helemaal niets.
Sommige Toon®️ eigenaren hebben even tijdelijk problemen met de ingeschatte jaarverbruiken.
Dit wordt handmatig voor je hersteld.
Als een moderator je reactie leest wordt het ongetwijfeld hersteld.
Ik heb exact hetzelfde probleem. Sinds 1 januari is ook bij mij het maandverbruik op 0. Vreemd. Afwachten dan maar.
C.N.J. Preemen wrote:

Ik heb exact hetzelfde probleem. Sinds 1 januari is ook bij mij het maandverbruik op 0. Vreemd. Afwachten dan maar.



Precies komt de komende dagen vanzelf goed!
Ik heb ook geen status verbruik meer op mijn toon sinds 1 januari
Badge +1
Jup, bij mij ook
Hier hetzelfde euvel.....hopelijk wordt er snel iets aan gedaan...
Het is bekend bij Eneco, dus (handmatig) herstel zal niet lang duren.
Ik heb de helpdesk gebeld hiervoor. Tijdens het gesprek heeft de helpdeskmdw de geschatte verbruikcijfers ingevoerd. Status verbruik geeft nu weer correcte waarden aan
Berg wrote:

Ik heb de helpdesk gebeld hiervoor. Tijdens het gesprek heeft de helpdeskmdw de geschatte verbruikcijfers ingevoerd. Status verbruik geeft nu weer correcte waarden aan



Uiteraard kan dat (bellen) ook, maar morgen zal een moderator ongetwijfeld de anderen ook even handmatig bijwerken.
Bellen is nu wel wat sneller, maar kost onnodige belkosten en haast is bij deze omissie natuurlijk niet echt nodig.
Badge
Mijn ingeschat verbruik staat voor deze maand ook op 0
bij mij staat ingeschat verbruik voor deze maand ook op "0".
ben zo langzamerhand wel klaar met Toon.
nu bijna een jaar in bezit, slechts enkele maanden zonder probleem kunnen gebruiken. is iedere keer wel wat.
Doe niet zo overdreven.
Morgen zal de geschatte jaarverbruik wel weer gepushed worden.
Met terug werkende kracht is er niets aan de hand en verder is er met Toon®️ zelf niets mis.

En anders hup Toon®️ van de muur!
En je plaatst je oude thermostaat weer terug, toch.....
Wedden dat je Toon®️ gaat missen:P
zo, liefhebber?
H.A.A. van den Heuvel wrote:

zo, liefhebber?



En zit je zo vreselijk omhoog, dan pleeg je morgen een belletje à €0,45 en het wordt meteen voor je geregeld.

Maar ik kan wel wachten op een moderator morgen, want daarna is alles ook weer opgelost.