Ingeschat verbruik januari 0 euro | Eneco Community
vraag

Ingeschat verbruik januari 0 euro

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

222 Reacties

Reputatie 3
Badge +4
Nou ja zeg... al 21 dagen gezeik met ingeschat verbruik... diverse toezeggingen zonder resultaat, totaal geen feedback meer sindsdien en dit is het dan? We gaan al richting het einde van de maand dames en heren van Eneco!!! Al is het maar €3,50 per maand vor die Toon, het zou Eneco wel eens sieren iets terug te doen voor de klant. En geen aanbiedingen waar je geen moer aan hebt. Hue lampen extra goedkoop! Nee, we halen gewoon 1 lamp uit het basispakket, halen die lamp van de prijs af en nu lijkt het net alsof het goedkoper is bij ons. Doe eens wat voor je klanten. Schijtziek wordt je hiervan na de zoveelste storing. En ja, ik heb de Toon van het stroom gehaald, toegang staat aan, herstarten en weet niet veel wat nog meer. Ben altijd vriendelijk gebleven, maar dat emmertje is nu wel vol.
Goedemorgen Moderator,

Mijn Toon geeft vanaf januari geen geschat verbruik weer, daardoor lijkt mijn werkelijke verbruik erg hoog. Kun je dit aanpassen?
Bedankt
Henk
hoe kan ik mijn ingeschatte verbruik van mijn gas invullen(903 m3) want die blijft op nul staan, van mijn stroom zie ik het namelijk wel?
Vanaf januari wordt op de Toon het geschat verbruik niet getoond. Kan dit worden aangepast? Groet Henk
Hier ook dat propleem, sinds 1 januari ingeschat verbruik €0. Groet maaike
Toch wel een goed ding die Toon. Blij dat ik er nooit aan begonnen voor 3,50€ per maand, dat heb ik alvast bespaard.
Helaas hier ookal vanaf het begin van dit jaar geen ingeschat verbruik meer.
Helaas hier ookal vanaf het begin van dit jaar geen ingeschat verbruik meer.

Grappig dat je dat sinds 2 januari 2017 niet eerder bemerkt hebt en aan de bel hebt getrokken......
Dan heb je kennelijk deze optie ook niet erg gemist.

Hoe dan ook, morgen kan een moderator eenvoudig je geschatte jaar verbruik en/of de prijzen van je energiecontract nog even pushen naar je Toon®️ toe en dan zal het opgelost zijn.
Had t al wel eerder opgemerkt, maar idd nooit aan de bel getrokken. Had gehoopt dat dit in de loop van de tijd met een update opgelost zou worden.
Gisteren toon een update gedaan, en viel me op dat t nog steeds zo was.
Heb wel andere dingen te doen in plaats van heel de dag op toon te kijken om te zien of t al opgelost was haha ?
De hele dag kijken is wat overdreven uiteraard.
Je hebt oa een Toon®️ mag ik aannemen om je verbruik te monitoren, als je dat af en toe eens bekijkt is, denk ik, meer dan voldoende toch?
Maar als je iets ontdekt en het klopt niet, dan duik je gewoon op de tijd dat het jou uitkomt op het forum, daar zit voldoende expertise om je verder te helpen en een oplossing te bieden.
Ha ha:$
Heel de dag is idd overdreven haha.

Maar t zal vanzelf opgelost worden ??
Heel de dag is idd overdreven haha.

Maar t zal vanzelf opgelost worden ??

Nou vanzelf niet, wel als een moderator even morgen actie onderneemt.
De afgelopen dagen is dit topic door hen voor mij onbekende redenen overgeslagen.
Dus mijn advies zou zijn: houdt dit topic de komende dagen even in de gaten.

Komt er geen reactie op jouw reactie trek dan hier opnieuw even aan de bel!

Geef nog even een terugmelding als alles geregeld en oké is!

Fijne avond!
Oké bedankt, zal t in de gaten houden!
Laat nog weten als t opgelost is ??
Reputatie 5
Badge +3
@M.A.G. Walsweer en @S.A.J. Groenendaal,

Ik heb voor jullie de gegevens naar Toon gepushed.

Groet, Kelly
Ik zie allerlei berichten verspreid over de afgelopen 3 maanden waarin geklaagd wordt dat het ingeschat verbruik niet zichtbaar is op Toon.
In diverse antwoorden stelt de helpdesk dat dit met een algemene push naar alle gebruikers zal worden gecorrigeerd.
We zijn inmiddels in de tweede helft van maart, wanneer mag ik deze correctie verwachten ? Vorig jaar heeft het perfect gewerkt, het zou wel prettig zijn als deze service gewoon wordt geboden ZONDER dat er na 3 maanden klachten nog geen algemene oplossing is.:@
Reputatie 7
Badge +6
Beste LigthartJGR,

Welkom op de community. Ik heb opnieuw de verbruiken naar je Toon gestuurd. Deze zie je later op de dag verschijnen. Ik hoor graag of dat gelukt is.

Groet,

Folkert
Beste LigthartJGR,

Welkom op de community. Ik heb opnieuw de verbruiken naar je Toon gestuurd. Deze zie je later op de dag verschijnen. Ik hoor graag of dat gelukt is.

Groet,

Folkert

Het is gelukt.
Blijft bij mij (als IT-er) wel de vraag waarom dit met een persoonlijke push moet gebeuren en niet (zoals al meerdere malen in de antwoorden vanaf Eneco is aangegeven) met een algemene upload.
Ook ik mis regelmatig gebruikte standen ter vergelijking,kontakt gehad met Eneco.maar iedere keer een antwoord van,ja het is bekend even geduld,maar nog steeds geen verbetering,jammer.
Hier ook al vanaf Januari geen ingeschat verbruik. Ik hoop dat dit wel komt, voor ons is de sport altijd toch om onder het ingeschat verbruik te blijven> hiernaast kan ik zelf zo ook inschatten of het bijbetalen wordt aan het eind van de rit of dat we iets terugkrijgen. Dus moderator: als je ons ook even weer kunt aansluiten: heel graag!
Reputatie 4
Badge +4
@248johan,

Leuk dat jij nu ook lid bent van onze Community. :)

Helaas is het me nog niet duidelijk wat het probleem precies is. Om je verder te helpen, ontvang ik graag wat aanvullende informatie van je. Wat mis je precies op Toon?
Reputatie 4
Badge +4
@CPoldervaart,

Welkom!

Het ingeschat verbruik moet nu weer zichtbaar zijn op Toon. Je kan weer verder met sporten. 😉