ingeschat verbruik elektra is niet aanwezig | Eneco Community
beantwoord

ingeschat verbruik elektra is niet aanwezig

Er is op mijn toon geen ingeschat verbruik aangegeven voor elektra. De waarde voor gas lijkt wel te kloppen. Dat komt tot uiting doordat ik gewaarschuwd wordt door een veel te hoog verbruik. Maar die waarde is gewoon het elektra verbruik over januari
icon

Beste antwoord door Folkert 22 januari 2019, 17:03

@C.L. Huurnink

Welkom op het forum en bedankt voor je bericht. Ik heb opnieuw de ingeschatte waardes naar je Toon gestuurd. Die zie je straks op je Toon verschijnen. Mocht je binnen een half uur nog geen waarde zien dan verneem ik het graag van je.

Groet,

Folkert

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@C.L. Huurnink

Welkom op het forum en bedankt voor je bericht. Ik heb opnieuw de ingeschatte waardes naar je Toon gestuurd. Die zie je straks op je Toon verschijnen. Mocht je binnen een half uur nog geen waarde zien dan verneem ik het graag van je.

Groet,

Folkert
Beste folkert,

Ik heb ditzelfde probleem al een tijdje.
Is het mogelijk ook naar

mijn toon de geschatte waardes toe te sturen?
Reputatie 7
Badge +6
@N.J.M. Thonissen

Welkom op het forum! Ik heb de ingeschatte verbruiken opnieuw naar je Toon gestuurd. Dze zie je straks in je Toon verschijnen.

Groet,

Folkert

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen