Ingeschat verbruik door toon lijkt niet te klopen | Eneco Community
beantwoord

Ingeschat verbruik door toon lijkt niet te klopen

Reputatie 1
Badge +2
Dag,

ik heb een vraag over mijn verbruik.
dit is voor de maand januari maar 75 EURO. En zit hier al 42 euro overheen.

echter zit ik hier momenteel dik overheen en vraag me af hoe dit mogelijk is aangezien ik normaal altijd ongeveer evenredig loop met het ingeschatte verbruik.

mijn maandbedrag staat op 150 euro en kreeg afgesloten jaar 260 euro terug.

het ingeschatte verbruik lijkt me naar mijn mening verkeerd ingeschat door mijn toon.

zijn er meer mensen waarbij dit niet nauwkeurig is? En wellicht is er een oplossing voor?

groetjes

icon

Beste antwoord door TinaC 20 januari 2019, 15:59

@remco100000

Goede vraag. Zeker in deze tijd is het goed om het verbruik in de gaten te houden. Aan de hand van je klantnummer heb ik het één en ander uitgezocht. Klopt het dat je na ontvangst van de jaarnota, het termijnbedrag verhoogd hebt naar 150 euro? Dit was niet bij Toon bekend. De inschatting in Toon is gebaseerd op het lagere termijnbedrag in de jaarnota van november. Ik heb het aangepast en deze gegevens naar Toon gestuurd. Dit wordt in de loop van de dag zichtbaar.

Ons advies is om ons een seintje te geven als je het termijnbedrag gaat aanpassen. Wij brengen Toon hier dan van op de hoogte.

Fijne zondag.

Tina
Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +1
@remco100000

Goede vraag. Zeker in deze tijd is het goed om het verbruik in de gaten te houden. Aan de hand van je klantnummer heb ik het één en ander uitgezocht. Klopt het dat je na ontvangst van de jaarnota, het termijnbedrag verhoogd hebt naar 150 euro? Dit was niet bij Toon bekend. De inschatting in Toon is gebaseerd op het lagere termijnbedrag in de jaarnota van november. Ik heb het aangepast en deze gegevens naar Toon gestuurd. Dit wordt in de loop van de dag zichtbaar.

Ons advies is om ons een seintje te geven als je het termijnbedrag gaat aanpassen. Wij brengen Toon hier dan van op de hoogte.

Fijne zondag.

Tina
Reputatie 1
Badge +2
Dag Tina,

goed om te weten en bedankt voor je snelle reactie en de directe aanpassing in mij toon.

Ik heb inderdaad het maandbedrag terug gezet naar 150 euro i.p.v. de door Eneco ingeschatte 136 (geloof ik).

Dit ivm onze kleine van 7 maanden waarbij je verbruik toch wat hoger zal zijn.
En krijg liever aan het eind van de rit wat terug dan dat ik moet bijbetalen.

benieuwd wat toon straks zal aangeven.

nogmaals dank

groet
Remco

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen