Ik heb storing D03 op mijn Toon thermostaat, wat moet ik doen? | Eneco Community
Sticky beantwoord

Ik heb storing D03 op mijn Toon thermostaat, wat moet ik doen?

  • 26 december 2017
  • 1 reactie
  • 453 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Zijn er ook oplossingen voor storing D03, na t doorlopen van de video. Deze zie ik nergens alleen de storing melding.
icon

Beste antwoord door Saida 27 december 2017, 11:24

Hoi @corr,

Welkom op de Toon community! Balen dat je geen verbinding hebt met Toon. Ervaar je dit probleem nog steeds?

Dit kan helpen. We hebben een speciaal topic aangemaakt met alle storingen op een rij: https://forum.eneco.nl/storingen-en-oplossingen-112/alle-toon-storingen-en-oplossingen-op-een-rij-21530

Wat betreft deze D03-storing:

Het kan liggen aan de instellingen van je router/modem
Soms zorgen bepaalde instellingen van jouw router of modem ervoor dat Toon geen verbinding kan maken met ons Service Center. Denk aan de firewall (beveiliging) die Toon tegenhoudt. Lees na wat de handleiding van je router of modem hierover zegt of neem contact op met je internetprovider.

Mogelijk is er een storing bij je internetprovider
Een andere mogelijkheid is dat er een storing is bij je internetprovider, waardoor je geen verbinding kunt maken. Controleer bij je provider of dit het geval is.

Ook kun je direct naar onze servicepagina, daar staat een stap-voor-stap video voor deze foutmelding:
https://www.eneco.nl/klantenservice/producten-diensten/toon/storingen/d03/

Groet, Saida
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 3
Badge
Hoi @corr,

Welkom op de Toon community! Balen dat je geen verbinding hebt met Toon. Ervaar je dit probleem nog steeds?

Dit kan helpen. We hebben een speciaal topic aangemaakt met alle storingen op een rij: https://forum.eneco.nl/storingen-en-oplossingen-112/alle-toon-storingen-en-oplossingen-op-een-rij-21530

Wat betreft deze D03-storing:

Het kan liggen aan de instellingen van je router/modem
Soms zorgen bepaalde instellingen van jouw router of modem ervoor dat Toon geen verbinding kan maken met ons Service Center. Denk aan de firewall (beveiliging) die Toon tegenhoudt. Lees na wat de handleiding van je router of modem hierover zegt of neem contact op met je internetprovider.

Mogelijk is er een storing bij je internetprovider
Een andere mogelijkheid is dat er een storing is bij je internetprovider, waardoor je geen verbinding kunt maken. Controleer bij je provider of dit het geval is.

Ook kun je direct naar onze servicepagina, daar staat een stap-voor-stap video voor deze foutmelding:
https://www.eneco.nl/klantenservice/producten-diensten/toon/storingen/d03/

Groet, Saida

Reageer