Iemand een idee om statusbalk uit te zetten? | Eneco Community
beantwoord

Iemand een idee om statusbalk uit te zetten?

• 16 november 2018
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • In een stroomversnelling (level 14)
  • 670 reacties
Heb geen ABO meer, dus wifi uit gezet, nu krijg ik een storings-balk bovenin. Met: Toon is niet verbonden met router.... ( Dat klopt want dat wil ik niet, maar ik wil wel van die balk af) Wie weet raad? BVD
icon

Beste antwoord door joep 16 november 2018, 20:19

@joep

Het is niet mogelijk om deze balk te verwijderen. We raden ook aan om verbonden te blijven met wifi wanneer er geen abonnement meer is. Dan krijg je namelijk nog wel de updates.

Groeten Chantal

De updates vind ik niet erg, wel dat Toon weer ge-down-grade wordt... .Wat dat betreft heeft "Brandje" wel een goed advies gegeven.
Als er echt een leuke/goede update komt vraag ik wel weer een ABO aan.

Dank voor Uw informatie.
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Daarvoor zal je toch het hobby circuit in moeten. Zie en vraag in dit topic https://forum.toon.nl/de-huiskamer-29/rooten-van-toon-1767
Reputatie 6
Badge +2
@joep

Het is niet mogelijk om deze balk te verwijderen. We raden ook aan om verbonden te blijven met wifi wanneer er geen abonnement meer is. Dan krijg je namelijk nog wel de updates.

Groeten Chantal
Reputatie 2
Badge +1
@joep

Groeten Chantal

De updates vind ik niet erg, wel dat Toon weer ge-down-grade wordt... .Wat dat betreft heeft "Brandje" wel een goed advies gegeven.
Als er echt een leuke/goede update komt vraag ik wel weer een ABO aan.

Dank voor Uw informatie.

Reageer