Hoge piek in verbruik op Toon | Eneco Community

Hoge piek in verbruik op Toon

• 29 september 2019
  • 103 reacties
  • 1562 Bekeken

Toon eerste bericht

103 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@R.Talstra

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Kun je de externe toegang klantenservice aanzetten en je klantnummer toevoegen aan je profiel, dan gaan we voor je aan de slag.

Groet,

Folkert
Reputatie 7
Badge +6
@R. Talstra

Dank voor het aanvullen! We hebben dit uitgezet bij de software beheerders.

Groet,

Folkert
Reputatie 7
Badge +2
@R.Talstra

Goed nieuws 😁. De verbruikspiek is verwijderd. Wil je dit nog even controleren in je grafiek op Toon?

Groet. Urgel
Reputatie 7
Badge +6
@Simone2011

Ik heb de melding gekregen dat de piek bij je verbruik nu echt verwijderd moet zijn. Wat de eurowaarde betreft dat klopt nog niet, deze foutieve waarde wordt in een latere update verwijderd.

Groet,

Folkert
Reputatie 1
Badge +2
@Folkert alles lijkt weer goed zowel kwh als €
Bedankt
Reputatie 6
Badge +2
@Simone2011

Fijn om te lezen dat alles weer goed staat ! 🙂

Groeten Chantal
Badge +1
Wij zijn nu 9 dagen verder maar de piek staat nog steeds in mijn Toon.
Reputatie 5
Badge
@Curl

Mijn excuses voor de late reactie. De softwarebeheerders geven aan dat de piek verwijderd is. Heel vreemd dat het nog steeds zichtbaar is. Mag ik nogmaals een screenshot van de verbruikspiek en de datum van de piek?

Groet, Emel
Badge +1
Op 18 September

Reputatie 5
Badge
@Curl

De piek is wel verwijderd echter blijft het bedrag wel zichtbaar in status verbruik. Deze is niet eenvoudig aan te passen en zal gecorrigeerd worden in de volgende update.

Groet, Emel
Badge
Goedendag, ook wij hebben de piek in het gasverbruik en wel op 2 oktober. nl 2184m3. Ik zou dit graag gecorrigeerd zien. Lees dat dat mogelijk is. Alvast vooruitlopend op de correctie...is dan het bedrag ook aangepast? Toon support staat aan...

Reputatie 6
Badge +1
@hansis55

Ik heb jouw vraag voor het overzicht verplaatst naar dit bestaande topic. Ik kan inderdaad vragen of ze de piek van 2 oktober handmatig verwijderen uit Toon. Het bedrag is dan niet aangepast. In de eerstvolgende software update zit een fix die de bedragen aanpast (ook met terugwerkende kracht). Screenshot is helemaal top en ik zie dat je de externe toegang ook al aangezet hebt 💪🏼. Zodra ik een terugkoppeling krijg krijg je een bericht.

Groeten, Tina
Goedemiddag,

Kunt u de hoge pieken in het verbruik van mijn electriciteit corrigeren? (24 en 29 september jl.)
Door deze pieken kan ik nu geen dag of maandverbruik zien.
Alvast bedankt.
Annette
Reputatie 6
Badge +1
@J. Homans
Welkom op de community. Deze kunnen in jouw geval verwijdert worden. Kan je hiervoor de externe toegang aanzetten? Dat gaat via Menu >Toon Support.

Groeten, Tina
De externe toegang staat volgens mij al aan.
Reputatie 7
Badge +2
@J. Homans

Hartelijk dank voor het aan zetten van de externe toegang. Ik zal een bericht uitzetten naar de softwarebeheerders en zodra de pieken zijn verwijderd laten we het weten.

Groet. Urgel
Reputatie 6
Badge +1
@J. Homans

Vanuit de softwarebeheerders krijgen we de melding dat de externe toegang uit staat. Kan je dat controleren? Hier kan je lezen hoe je de externe toegang aan kan zetten.

Geef een seintje als de toegang aan staat.

Groeten, Tina
Badge
Voor zover ik kan zien staat hij gewoon aan....🤔
In de Aan stand gaat de verbinding na enige tijd toch automatisch uit. Ivm de veiligheid/privacy.
Dat los je op door de schakelaar even op Uit en daarna weer op Aan te zetten.😏
Badge
Dat heb ik zojuist gedaan....
Reputatie 6
Badge +1
@hansis55

Mijn vraag was niet voor jou bestemd maar voor @J. Homans . Jouw vraag staat nog uit. Zodra ik een terugkoppeling krijg geef ik je een seintje.

Groeten, Tina
Reputatie 7
Badge +6

@hansis55 

De piek is nu verwijderd bij je verbruik. Mocht je nog een hoog bedrag zien, deze wordt verwijderd met de huidige software update.

Badge

@hansis55

De piek is nu verwijderd bij je verbruik. Mocht je nog een hoog bedrag zien, deze wordt verwijderd met de huidige software update.

Thanks....piek en bedrag zijn gecorrigeerd. Er staat nu alleen nog een ! terwijl er €16 minder verbruikt is...

Reputatie 6
Badge +2

@hansis55 

Geef Toon een herstart. Mocht het uitroepteken met de nieuwe software nog niet weg zijn dan horen we het graag.

Groeten Chantal 

Badge

@hansis55

Geef Toon een herstart. Mocht het uitroepteken met de nieuwe software nog niet weg zijn dan horen we het graag.

Groeten Chantal 

opgelost!

Reageer